جنایت بعد از طلاق



 اخبار حوادث - پرونده به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد
جنایت بعد از طلاق

مردی که متهم است همسرش را بعد از طلاق به قتل رسانده در زندان در انتظار جلسه محاکمه به‌سر می‌برد.

 این پرونده از مهر دوسال قبل در پی تماس مردی با مرکز اورژانس گشوده شد. تماس‌گیرنده در حالی‌که به‌سختی صحبت می‌کرد به اپراتور115 گفت خودش و همسرش با ضربات چاقو مجروح شده‌اند. امدادگران بعد از دریافت نشانی خانه این مرد به‌سرعت رهسپار آنجا شدند و وقتی به محل رسیدند با پیکر بی‌جان زنی 24ساله به نام مرضیه مواجه شدند و مشاهده کردند مردی جوان نیز بیهوش گوشه‌ای از خانه افتاده و خون زیادی از او رفته است.

 

امدادگران، پلیس را از واقعه مطلع و مرد جوان را به بیمارستان منتقل کردند. کارآگاهان جنایی بعد از حضور در قتلگاه به این اطمینان رسیدند که مرضیه توسط فردی آشنا کشته ‌شده است زیرا او لباس خانه به تن داشت، نشانه‌ای از ورود به عنف دیده نمی‌شد و سرقتی نیز از آنجا انجام نشده بود. ماموران برای اطلاع از نحوه قتل زن جوان چاره‌ای نداشتند جز اینکه منتظر بمانند شوهر او بهوش بیاید.

 

این مرد که کاوه نام دارد بعد از بیهوشی طولانی زمانی که بهبود یافت و توانست صحبت کند گفت خودش مرضیه را کشته است. کاوه در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: «من بیماری عصبی دارم و خیلی زود عصبانی می‌شوم به همین دلیل اختلافاتی با همسرم داشتم البته به او علاقه‌مند بودم. کشمکش‌ها ادامه داشت تا اینکه یک روز مرضیه گفت از من طلاق گرفته است. من قبلا برای طلاق به او وکالتنامه داده بودم از شنیدن حرفش شوکه شدم. تا قبل از آن در این‌باره حرفی به من نزده بود. مرضیه گفت دیگر حق ندارم در آن خانه بمانم و باید اثاثیه‌ام را جمع کنم.»متهم به قتل ادامه داد: «واقعا از اتفاقی که افتاده بود شوکه بودم تا اینکه روز بعد صبح زود دخترم را به مدرسه بردم بعد از آن به خانه برگشتم.

 

مرضیه طلاق گرفته بود و من دیگر در آن خانه جایی نداشتم بنابراین باید وسایلم را برمی‌داشتم. در مسیر مدرسه دخترم تا خانه چاقویی خریدم و آن را در جیبم گذاشتم وقتی به منزل برگشتم مرضیه گفت باید زودتر همه لباس‌هایم را جمع کنم. چمدانی را برداشتم و مشغول این کار شدم اما در همین اثنا با او درگیری لفظی پیدا کردم. مرضیه به من ناسزا گفت و همین کارش باعث شد به‌شدت عصبانی شوم طوری که نتوانستم خودم را کنترل کنم. چاقویی را که خریده بودم از جیبم بیرون کشیدم و با آن دو ضربه به پهلوی مرضیه زدم بعد از آن بلافاصله چند ضربه به شکم خودم وارد کردم تا خودکشی کنم.

 

هدفم این بود مرضیه تا وقتی زنده است ببیند من هم خودم را کشته‌ام اما لحظاتی بعد، از کاری که کرده بودم پشیمان شدم به همین دلیل با اورژانس تماس گرفتم و درخواست کمک کردم. بعد از آن از هوش رفتم و دیگر نفهمیدم چه اتفاقی رخ داد.»کاوه این اظهارات را در دادسرا نیز تکرار کرد و به بازسازی صحنه قتل پرداخت. در این مرحله از تحقیقات قیم دختر متهم اعلام گذشت کرد اما والدین مرضیه خواستار صدور حکم قصاص شدند. به این ترتیب قرار مجرمیت و کیفرخواست صادر شد. بنابر این گزارش پرونده این قتل اکنون به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شده است و متهم باید به‌زودی محاکمه شود.
اخبار حوادث - شرق

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------