بداخلاقی های شوهر او را به کام مرگ کشاند



اخبار حوادث - بداخلاقی های شوهر او را به کام مرگ کشاند

خون من و فرزندانم را در شيشه کرده بود، روزي نبود که مرا کتک نزند، ديگر از اين وضعيت خسته شده بودم، هر روز درگيري، هر روز جر و بحث...

اين ها بخشي از اظهارات زن ۴۰ ساله اي است که به اتهام قتل شوهرش، دستگير شده است. اين زن که يک روز بعد از ارتکاب قتل و هنگام فرار در مسير جاده ساري توسط کارآگاهان پليس آگاهي شناسايي شده بود با دريافت چند پيامک از سوي کارآگاه رمضان نريماني (افسر پرونده) حاضر به معرفي خود شد و در حضور قاضي علي اکبر صفائيان به بازسازي صحنه جنايت پرداخت.

اين زن که به محل ارتکاب جنايت در منزل مسکوني واقع در يکي از روستاهاي اطراف مشهد منتقل شده بود وقتي مقابل دوربين قوه قضاييه قرار گرفت ضمن معرفي خود گفت: با همسرم اختلافات جدي خانوادگي داشتم. او با هر چيزي که دم دستش قرار مي گرفت مرا کتک مي زد و خيلي به من و فرزندانم ظلم مي کرد. روز حادثه نيز مشاجره اي بين ما رخ داد. همسرم در حالي که تهديدم مي کرد مرا مجبور کرد تا شيريني هايي را که براي مهمانان عيد نوروز خريداري کرده بودم داخل دستشويي بريزم. او چوبي را به دستم داد و گفت: آن قدر شيريني ها را فشار بده که همه آن ها در داخل دستشويي حل شود. اما او به اين امر هم قناعت نکرد و هنگام ظهر نيز با همين وضع ناهار را داخل دستشويي ريخت و سپس براي خودش تخم مرغي درست کرد و پس از خوردن قرص هايش روي تخت دراز کشيد.

متهم به قتل ادامه داد: ديگر نمي توانستم اين وضعيت را تحمل کنم از دست کارهاي او و کتک هايش خسته شده بودم که در يک لحظه تصميم به قتل او گرفتم. آن روز چوب بزرگي را که همواره با آن کتک مي خوردم و نامزد دخترم آن را زير ميز پنهان کرده بود، برداشتم و ضرباتي را بر سر و صورت شوهرم که در خواب بود وارد کردم. پس از اين ماجرا از منزل بيرون آمدم و با دامادم تماس گرفتم و گفتم خودروي پرايد را لازم دارم سپس با او در محلي براي گرفتن خودرو قرار گذاشتم. وقتي دامادم به محل قرار آمد به او گفتم مي خواهم به نيشابور بروم و زود برمي گردم اما وقتي پشت فرمان نشستم ناخودآگاه به سمت ساري حرکت کردم. چند ساعت بعد دوباره با دامادم تماس گرفتم و به او گفتم پس از آن که شما به خانه خواهرم رفتيد من و همسرم دوباره با هم درگير شديم حالا به خانه برويد و ببينيد او چه مي کند؟

ساعاتي بعد از اين ماجرا بود که از طريق تماس و پيامک هايي که توسط افسر پرونده برايم ارسال مي شد که خودم را به پليس معرفي کنم متوجه شدم که دختر و دامادم نيز به خاطر اين موضوع بازداشت شده اند. اين بود که صبح روز بعد خودم را تسليم قانون کردم و الان نيز از کرده خودم پشيمانم.گزارش خراسان حاکي است: پس از اعترافات صريح زن ۴۰ ساله که متهم به قتل همسر ۴۲ ساله اش است، «قاضي علي اکبر صفائيان» دستور پايان بازسازي صحنه قتل را صادر کرد و بدين ترتيب متهم براي سير مراحل قانوني روانه زندان شد.
سابقه خبر

ساعت ۱۲ شب ششم فروردين گذشته، قتل مرد ۴۲ ساله اي در يکي از روستاهاي اطراف مشهد به قاضي ويژه قتل عمد اعلام شد. بررسي هاي قضايي و پليسي نشان مي داد که جنايت خانوادگي است و مقتول به هنگام خواب روي تخت کشته شده است؛ بنابراين دختر مقتول و نامزد او مورد بازجويي قرار گرفتند و مقام قضايي دستور بازداشت آن ها را تا روشن شدن زواياي پنهان اين پرونده صادر کرد. ساعاتي بعد با دستور قاضي صفائيان،(قاضي کشيک ويژه قتل عمددر زمان حادثه) افسر پرونده با شماره تلفن همسر مقتول تماس گرفت و مشخص شد که او پس از قتل همسرش از محل گريخته است. بدين ترتيب و با راهنمايي هاي کارآگاهان اين زن خود را تسليم قانون کرد و پرده از راز قتل همسرش برداشت.
اخبار حوادث - خراسان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------