قتل زوج جوان با انگیزه سرقت



اخبار حوادث -  مرد معتاد به شیشه اعتراف کرد
قتل زوج جوان با انگیزه سرقت

مردی که زوجی جوان را با انگیزه سرقت به قتل رسانده بود در بازجویی‌ها به جرمش اعتراف کرد.

  این پرونده از سال گذشته پیش‌روی کارآگاهان جنایی استان گیلان قرار گرفت. ماجرا از زمانی آغاز شد که به سازمان آتش‌نشانی خبر دادند خانه‌ای طعمه حریق شده است. آتش‌نشانان بعد از حضور در محل و خاموش‌کردن شعله‌ها داخل خانه رفتند و اجساد زن و مردی را پیدا کردند.

 

به این ترتیب پلیس در جریان واقعه قرار گرفت و تحقیقات جنایی کلید خورد. متخصصان آتش‌نشانی بعد از بررسی شواهد موجود اعلام کردند حریق عمدی است پس از آن کارآگاهان به جمع‌آوری سرنخ‌ها پرداختند و فهمیدند قاتل یا قاتلان ابتدا زن و شوهر جوان را به قتل رسانده و سپس اجساد را به حمام منتقل کرده و به آتش کشیده‌اند که این کار آنها باعث ایجاد حریق در تمام خانه شده است.


متخصصان پزشکی‌قانونی نیز بعد از انجام معاینه‌های تخصصی اعلام کردند این زن و شوهر بر اثر اصابت ضربات جسمی سخت کشته و سپس به آتش کشیده شده‌اند.  افسران جنایی بعد از بررسی‌های تخصصی به این نتیجه رسیدند که جنایت با انگیزه سرقت انجام شده است اما هیچ ردی از عامل یا عاملان جنایت وجود نداشت به همین دلیل تحقیقات در مرحله ابتدایی به بن‌بست رسید تا اینکه یکی از اهالی محل خبر داد شب حادثه مردی به نام یونس را که از اقوام مقتولان است در نزدیکی خانه زوج کشته‌شده، دیده است.

 

به این ترتیب نام یونس به‌عنوان مظنون در پرونده ثبت شد و وی به صورت نامحسوس زیرنظر گرفته شد. کارآگاهان بعد از مدتی تحقیق بالاخره مدارکی را علیه این مرد به دست آوردند.
این مدارک ثابت می‌کرد او شب حادثه در خانه مقتولان حضور داشت. پلیس پس از کشف این سرنخ‌ها یونس را بازداشت کرد. مرد جوان هنگامی که تحت بازجویی قرار گرفت مدعی شد از ماجرای قتل هیچ اطلاعی ندارد و نمی‌داند چه کسی و چرا زوج جوان را کشته‌اند. با این وجود بازجویی‌ها از وی ادامه یافت تا اینکه بالاخره یونس مجبور شد واقعیت را به زبان بیاورد.


متهم در این مرحله از تحقیقات گفت: «این زن و شوهر اموال باارزش زیادی در خانه دارند به همین دلیل از مدت‌ها قبل به فکر افتاده بودم از آنجا سرقت کنم سرانجام نقشه‌ای را طراحی و مقداری داروی خواب‌آور تهیه کردم. شب حادثه همراه همسرم به‌عنوان میهمان به خانه مقتولان رفتیم و در آنجا من به آنها آبمیوه مسموم دادم. همسرم هم از همان آبمیوه خورد و هر سه‌نفر بی‌هوش شدند سپس شروع به مصرف شیشه کردم و بعد از آن در حالی‌که هر سه نفر هنوز در خواب عمیق بودند، فرصت را مناسب دیدم و دست و پای زوج جوان را با طناب بستم بعد با شیء محکمی چندین ضربه به آنها زدم و وقتی مطمئن شدم فوت شده‌اند به جست‌وجو در خانه پرداختم و اموال باارزش را جمع کردم سپس برای اینکه سرنخ‌ها را از بین ببرم اجساد را به حمام بردم و به آتش کشیدم.»

 

یونس در ادامه اعترافاتش توضیح داد: «بعد از اینکه کارم تمام شد همسرم را بیدار کردم و با هم از آن خانه فرار کردیم. من در راه ماجرا را برای زنم تعریف کردم.» کارآگاهان بعد از شنیدن این اعترافات همسر یونس را نیز بازداشت کردند.


زن جوان در بازجویی‌ها اظهارات شوهرش را تایید کرد و گفت: «من در جریان قتل نبودم و بعد از خوردن آبمیوه بی‌هوش شدم. وقتی شوهرم مرا بیدار کرد تا از خانه فرار کنیم ماجرا را پرسیدم و او در طول مسیر به من گفت آن زن و شوهر را کشته و از خانه‌شان سرقت کرده است.»


بنا بر این گزارش در حال حاضر رسیدگی به این پرونده ادامه دارد و متهمان در بازداشت به سر می‌برند.
اخبار حوادث - شرق

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------