سرقت از آنتیک‌فروشی با غذای نذری



اخبار ,اخبار علمی ,

 

اخبار حوادث  - سرقت از آنتیک‌فروشی با غذای نذری

زوج جوانی که با تعارف غذای نذری به صاحب یک‌آنتیک‌فروشی در شهرستان شهریار در غرب استان تهران، او را بی‌هوش کرده و 260 میلیون تومان اموال او را سرقت کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش جام جم، اوایل هفته گذشته صاحب یک مغازه آنتیک فروشی با حضور در شعبه هشتم دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از زن جوانی به اتهام سرقت شکایت و عنوان کرد، زنی به عنوان مشتری به مغازه آمد و چند نمونه وسایل آنتیک و قدیمی را انتخاب کرد. روز بعد پس از تهیه اموال درخواستی از او خواستم برای تحویل آن به مغازه ام بیاید.

شاکی افزود: هنگامی که این زن به ملاقاتم آمد، افطار شده بود. او غذای نذری نیز برایم آورده بود که با خوردن آن بی هوش شدم. ساعاتی بعد وقتی به هوش آمدم از زن مشتری خبری نبود و بخشی از وسایل آنتیک و قدیمی مغازه که 260میلیون تومان ارزش داشت، سرقت شده بود.

با تشکیل پرونده به دستور مهدی سلیمانی، دادیار پرونده، تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری سارق فراری و کشف اموال سرقتی آغاز شد.

ماموران با چهره نگاری رایانه ای از زن سارق متوجه شدند، تصویر وی به یک متهم سابقه دار شباهت دارد. با به دست آمدن تصویر زن سارق، مالباخته او را به عنوان سارق اموالش معرفی کرد.

با شناسایی متهم پاتوق های احتمالی زن سارق زیر نظر گرفته شد تا این که وی چند روز بعد در مخفیگاهش درجنوب شهر دستگیر شد.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی غرب استان تهران و مواجهه حضوری با شاکی به سرقت اموال مغازه وی با همدستی شوهرش اعتراف کرد.

متهم گفت: من و شوهرم هر دو سابقه دار هستیم و از منازل و مغازه ها سرقت می کنیم. چندی پیش وقتی از زندان آزاد شدیم، به پیشنهاد شوهرم تصمیم به دزدی از مغازه شاکی گرفتیم.

شناسایی محل سرقت
او چند بار به مغازه شاکی که یک مرد سالخورده بود رفت و همه جا را بررسی کرد. وقتی متوجه شد وی همیشه در مغازه تنهاست و دوربین مداربسته در این محل نیست تصمیم به دزدی گرفتیم.

وی اضافه کرد: به عنوان مشتری به مغازه شاکی رفته و به بهانه این که می خواهم برای ادامه زندگی به کشور ترکیه سفر کنم و وسایل آنتیک و قدیمی می خواهم، مغازه دار را فریب دادم. شب حادثه شوهرم غذای نذری مسموم را آماده کرد و من برای مغازه دار بردم. وقتی او بی هوش شد شوهرم به من ملحق شد و بخشی از اموال قیمتی و آنتیک را دزدیده و فرار کردیم. در پی اظهارات متهم، ماموران به خانه اش اعزام و شوهرش را نیز دستگیر کردند. این متهم نیز با انتقال به پلیس آگاهی به همدستی با همسرش در جریان این دزدی اعتراف، اما ادعا کرد، طراح اصلی سرقت پدر همسرش بوده است.

با صدور قرار قانونی برای زوج سارق، آن دو روانه زندان شدند. تحقیقات تکمیلی برای دستگیری دیگر متهم پرونده و کشف اموال سرقتی ادامه دارد.
اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------