زن آرایشگر؛ قربانی نقشه مرد سارق



اخبار حوادث  - زن آرایشگر؛ قربانی نقشه مرد سارق

مردی که به قصد سرقت از آرایشگاه زنانه زنی میانسال را به قتل رسانده بود بعد از دستگیری جزییات جنایت را شرح داد.

  کارآگاهان جنایی استان اصفهان چند روز قبل از کشف جنازه زنی حدودا 40ساله به نام محبوبه در آرایشگاه محل کارش مطلع شدند و بعد از حضور در محل تحقیقات خود را آغاز کردند. آنها مشاهده کردند این زن هدف دو ضربه چاقو قرار گرفته و بر اثر شدت خونریزی جانش را از دست داده است.


در نزدیکی جسد چاقویی قرار داشت که تیغه آن شکسته بود. به‌نظر می‌رسید قتل با همین چاقو انجام شده است. همچنین شکستگی تیغه از درگیری میان قاتل و مقتول حکایت داشت.


کارآگاهان در بازرسی از آرایشگاه نشانه‌ای از به‌هم‌ریختگی ندیدند به همین دلیل فرضیه سرقت را دور از ذهن دانستند و سعی کردند با تمرکز روی شاخه‌های دیگر پلیسی از راز این جنایت پرده بردارند.

 افسران جنایی بعد از انجام تحقیقات میدانی دوربین‌های مداربسته‌ای را پیدا کردند که به احتمال زیاد از ورود و خروج قاتل فیلم گرفته بود.


بازبینی تصاویر این دوربین‌ها سرنخ‌های اولیه را در اختیار پلیس قرار داد و تصویر مردی به‌دست آمد که بررسی‌ها نشان می‌داد در نزدیکی آرایشگاه سکونت دارد. به این ترتیب متهم که مجد نام دارد، بازداشت شد.  مجید بعد از انتقال به پلیس آگاهی تحت بازجویی قرار گرفت و به ارتکاب جنایت اقرار کرد.

 

او گفت: «برای سرقت از آرایشگاه نقشه کشیده بودم و می‌دانستم زن آرایشگر چه ساعتی تنهاست فکر می‌کنم دزدی از او کار سختی نباشد و به راحتی بتوانم این زن را وادار به تسلیم کنم اما وقتی وارد آرایشگاه شدم او شروع به جیغ و فریاد کرد و با من درگیر شد. از قبل چاقویی را همراه برده بودم وقتی با آن صحنه مواجه شدم چاقو را بیرون کشیدم و با آن دو ضربه به پهلو و شکم زن میانسال زدم. هنگام واردکردن ضربه دوم چاقو شکست.»
متهم به قتل ادامه داد: «زن آرایشگر در حالی‌که به‌شدت خونریزی داشت روی زمین افتاد. از دیدن این صحنه ترسیدم.


دیگر فرصت کافی برای سرقت نداشتم و باید هر چه زودتر از آرایشگاه بیرون می‌آمدم به همین دلیل خیلی سریع کیف دستی او را جست‌وجو کردم و کارت عابربانک مقتول را برداشتم. بعد از آن برای اینکه ردی از خودم به جا نگذارم هرچه را که دست زده بودم با دستمال تمیز و آثار انگشت خودم را پاک و به‌سرعت از آنجا فرار کردم.»


بنابر این گزارش متهم هم‌اکنون در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از وی همچنان ادامه دارد.
اخبار حوادث - شرق

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------