سارقان 9 کیلو طلا دستگیر شدند



اخبار ,اخبار حوادث ,سرقت

 

اخبار حوادث  - سارقان 9 کیلو طلا دستگیر شدند

سارقان مسلحی که 9 کیلو طلا و مقادیری پول را بهمن سال گذشته در شهرستان فسا در استان فارس سرقت کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: در یکی از روز های بهمن سال گذشته، ماموران از طریق فوریت های پلیسی 110 از یک فقره سرقت مسلحانه در کیلومتر 20 محور فسا ـ شیراز اطلاع یافته و عازم محل حادثه شدند.

سرهنگ مصطفی محمدی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد دو نفر طلافروش با خودرو از شیراز به سمت شهرستان فسا در حرکت بوده اند که چهار نفر سرنشین مسلح و نقابدار یک دستگاه خودروی سمند، خودروی آنان را متوقف و 9 کیلو طلا و مقادیری پول و چک بانکی را از آنها سرقت کرده و به سمت شیراز متواری شده اند.

وی افزود: در پی این شکایت و دستور قضایی، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. پس از شش ماه ماموران با سرنخ هایی که به دست آوردند 9 نفر از متهمان را در شهرستان داراب استان فارس شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ محمدی با بیان این که متهمان در بازجویی های اولیه به سرقت مسلحانه اعتراف کردند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان دو کیلو و 400 گرم از طلاهای سرقتی، دو قبضه سلاح، یک دستگاه شوکر و نقاب های استفاده شده در سرقت کشف و هفت دستگاه خودروی متهمان نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا با اشاره به این که سارقان برای تحقیقات تکمیلی و کشف دیگر اموال مسروقه در اختیار پلیس آگاهی شهرستان قرار دارند، افزود: شهروندان از حمل و جابه جایی پول نقد و اشیای باارزش و گرانقیمت خودداری کنند و هنگام مشاهده موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------