زورگیری خونین از مردم در اطراف بیمارستان



اخبار ,اخبار حوادث ,سرقت

 

اخبار حوادث - سارقان خشن دستگیر شدند
زورگیری خونین از مردم در اطراف بیمارستان

دو سارق زورگیر که در اطراف بیمارستان شریعت رضوی تهران اقدام به زورگیری از شهروندان می کردند از سوی ماموران تجسس کلانتری مهرآباد دستگیر شدند.

در راستای اجرای طرح امنیت محله محور در جهت مقابله با سرقت های خشن از جمله زورگیری ماموران تخصصی کلانتری 119 مهرآباد جنوبی اقدام به اجرای طرح برخورد با سارقان کردند.

ساعت یک بامداد 23 تیر ماه ماموران درحال گشت زنی مقابل بیمارستان شریعت رضوی بودند که متوجه درگیری بین چند نفر می شوند که در بررسی دقیق تر و تحقیقات صورت گرفته از شاهدان عینی و افراد حاضر در محل درمی یاببند دو سارق زورگیر ضمن اینکه یکی از شهروندان را مورد ضرب و جرح قرارداده اند، از وی زورگیری کرده و در حال فرار هستند.

به دنبال این موضوع ماموران بلافاصله به تعقیب متهمان پرداخته و در نهایت متهمان دستگیر و به محل حادثه بازگردانده می شوند.

در همین حین جوانی 36ساله که خود را «علیرضا» معرفی کرد به ماموران مراجعه کرد و گفت:در داخل خودروی وانت خودم نشسته بودم که ناگهان این دو نفر به قصد زورگیری به من حمله ور شده و با قمه دست چپ مرا مجروح کردند که از دست آنان فرار کردم و به داد و فریاد پرداختم تا اینکه با مساعدت پلیس دستگیر شدند.

در ادامه متهمان که «ناصر» و «نادر» نام داشتند به کلانتری منتقل شده و تحت بازجویی های پلیسی قرار گرفتند که ضمن اعتراف به جرم خود اظهارداشتند با قمه قصد داشتیم خودروی شاکی را زورگیری کرده و به سرقت ببریم.

با توجه به بروز زورگیری های مشابه که در چند روز گذشته در محدوده بیمارستان شریعت رضوی رخ داده بود از چند شاکی که با قمه توسط متهمان مورد زورگیری واقع شده بودند،دعوت شد تا جهت شناسایی در کلانتری حضور یابند که در مواجه حضوری هر دو متهم از سوی شکات شناسایی شدند.

هردو متهم پس از تحقیقات تکمیلی جهت شناسایی سایر شکات و کشف سایر جرایم آنها بنا به دستور مقام قضایی در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------