سناریوی مرگ والدین را پسر خانواده نوشت



اخبار ,اخبار حوادث ,قتل عمد

اخبار حوادث - سناریوی مرگ والدین را پسر خانواده نوشت

مردی که با سلاح شکاری والدینش را از پای درآورده و برادرش را نیز روانه بیمارستان کرده بود، تحت‌تعقیب کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان کازرون در استان فارس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان فارس در این باره به جام جم گفت: عصر سوم مرداد امسال مردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان خشت از توابع شهرستان کازرون تماس گرفت و از درگیری میان اعضای خانواده همسایه اش خبر داد.

ماموران انتظامی با اعزام به محل مشاهده کردند مرد شصت ساله صاحبخانه همراه همسرش و یکی از پسرانش با شلیک گلوله بشدت زخمی شده اند.

سردار احمدعلی گودرزی افزود: مجروحان به بیمارستان منتقل شدند اما ساعاتی بعد مرد سالخورده و همسرش به علت شدت جراحات فوت کردند.

پس از مرگ این دو نفر، موضوع به بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرا گزارش و پسر خانواده به دلیل شدت جراحت به بیمارستانی در شیراز منتقل شد و پزشکان در تلاش برای نجات وی هستند.

وی یادآور شد: با تشکیل پرونده و به دستور قضایی، تحقیقات کارآگاهان جنایی برای شناسایی و دستگیری عامل این جنایت آغاز شد و معلوم شد، پسر دیگر این خانواده از مدتی پیش با والدینش اختلاف داشته و آنها را تهدید به قتل کرده بود.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: در مرحله بعدی تحقیقات مشخص شد، هنگامی که همسایه ها با شنیدن صدای شلیک گلوله به خیابان آمده اند، پسر زوج سالخورده را دیده اند که با یک قبضه سلاح از خانه شان خارج شده و فرار کرده است.

گودرزی گفت: با مشخص شدن هویت قاتل فراری، جستجوی کارآگاهان جنایی برای دستگیری وی و انگیزه اش از این جنایت خانوادگی آغاز شده است. هنوز از وضع مرد مصدوم گزارشی منتشر نشده است.
اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------