چرخاندن یک متهم در خیابان‌های پایتخت(+عکس)



اخبار حوادث - چرخاندن یک متهم در خیابان‌های پایتخت

رییس کلانتری بی‌سیم از دستگیری و چرخاندن یکی از اراذل و اوباش سطح یک تهران خبر داد که کلکسیونی از جرایم داشت.

به گزارش ایسنا، سرگرد محمدحسین امینی گفت: در پی اجرای طرح امنیت محله‌محور و برخورد قاطعانه با اراذل‌واوباش محلات تهران، یکی از اراذل‌واوباش سطح یک منطقه به‌نام «صمد.ک» که از اراذل‌واوباش محدوده جنوب‌شرق تهران بود دستگیر شد.

وی با بیان اینکه این فرد در محدوده‌های میدان خراسان، خیابان طیب، خیابان 17شهریور و محله بی‌سیم دست به جرایم خود می‌زد، گفت: این فرد 30تیر توسط ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ به اتهام شرکت در خانه فساد و قمارخانه در ماه مبارک رمضان دستگیر شد.

 

اخبار ,اخبار حوادث ,درگیری


رییس کلانتری بی‌سیم با بیان اینکه طی هماهنگی با بازپرس دادسرای ناحیه 14، اخذ اظهارات شکات جدید و تحقیقات پرونده، در دستور کار قرار گرفت، گفت: بر همین اساس مقرر شد «صمد» در محلات مورد تردد و تحت کنترل کلانتری چرخانده شود تا سایر شکات پرونده نیز شناسایی شوند.

 

اخبار ,اخبار حوادث ,درگیری


وی با بیان اینکه با هماهنگی‌های صورت گرفته با سرکلانتری ششم در اولین روز مردادماه این متهم از ساعت 19 تا 20 در محلات بی‌سیم، طیب و خیابان 17شهریور گردانده شد، گفت: ابهت پوشالی وی که در قالب باند «صمد کرده» فعالیت می‌کرد، از هم پاشیده شد. امینی افزود: طی قرار بازداشت موقت صادره، صمد برای روشن‌شدن زوایای تاریک پرونده‌اش و شناسایی سایر شکات و قربانیان در کلانتری تحت‌نظر قرار دارد.

رییس کلانتری بی‌سیم افزود: صمد دارای 15 فقره سابقه کیفری با موضوعاتی چون اخلال در نظم و امنیت عمومی، قدرت‌نمایی با سلاح سرد، شرارت، درگیری، تشکیل باند اراذل‌واوباش، زورگیری و تجاوز به عنف، تمرد و درگیری با ماموران در استان مازندران، حمل اسلحه و نگهداری شیشه، ایراد عمدی ضرب‌و‌شتم شهروندان با چاقو، ورود و خروج غیرمجاز از مرز در سال 84، شرارت در سال 77، اخلال و مزاحمت نوامیس در سال 80، شرارت و درگیری با ماموران شهرداری در سال 82، تهیه و توزیع مواد مخدر، شرب‌خمر و سرقت به عنف خودرو است و ده‌ها جرم دیگر نیز در پرونده خود دارد.

 

اخبار ,اخبار حوادث ,درگیری

 

اخبار ,اخبار حوادث ,درگیری

اخبار حوادث- ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------