انهدام باند جعل اسکناس



اخبار حوادث - انهدام باند جعل اسکناس

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی البرز از دستگیری اعضای باند پنج نفره جعل اسکناس با جرائم مختلف در این استان خبر داد.

به گزارش آرمان، سرهنگ حبیب ا... صادقی افزود: اعضای این باند علاوه بر جعل چک پول های 500 هزار ریالی، اقدام به توزیع مواد روانگردان شیشه، تجارت اسلحه غیرمجاز و شرارت می کردند.

وی در توضیح چگونگی شناسایی و دستگیری این افراد گفت: به تازگی ماموران پلیس اطلاعات استان البرز در محور کرج - چالوس به یک دستگاه خودرو با سه سرنشین، مشکوک شدند و دستور توقف آن را دادند که در بازرسی ازخودرو تعداد 87 عدد چک پول تقلبی 500 هزار ریالی کشف شد.

وی ادامه داد: سرنشینان خودرو اظهار کردند چک پول ها متعلق به فردی به نام  م - ت  از متهمان سابقه دار منطقه مشکین دشت کرج است و اکنون به علت شرارت و ضرب و شتم و فروش مواد مخدر در زندان به سر می‌برد.

صادقی افزود: در بازجویی از  م - ت ، وی نیز به جرم خود اعتراف و بیان کرد که این چک پول ها را از فردی به نام  م- الف  که در زندان با او آشنا شده، تهیه کرده است.

وی گفت: پلیس با کارهای اطلاعاتی توانست  م - الف  را در یکی از روستاهای شهرستان ساوجبلاغ شناسایی و دستگیر کند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی البرز بیان کرد: در تحقیقات مشخص شد این فرد در شهرستان ملارد سکونت دارد که دو تیم ویژه پلیس به محل و باغی که وی در آن تردد داشت اعزام و از مخفیگاه این فرد دو دستگاه شوکر، دو قوطی گاز افشانه، تعداد زیادی فشنگ جنگی و شکاری، دو قبضه اسلحه شکاری و یک دستگاه ساخت مواد مخدر شیشه کشف شد.

اخبار حوادث - آرمان

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------