آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

زورگیر‌ها در کمین رانندگان تنها



اخبار ,اخبار حوادث ,زورگیری

 

اخبار حوادث - زورگیر‌ها در کمین رانندگان تنها

سه مرد که با سوء‌قصد به جان یک راننده قصد سرقت خودروی او را داشتند، ناکام مانده و یکی از آنها دستگیر شد.

به گزارش جام جم، روز های پایانی هفته گذشته پسر جوانی با حضور در شعبه سیزدهم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 5 تهران، از سه مرد به اتهام سوء قصد و سرقت خودرویش شکایت کرد.

شاکی گفت: شب هنگام با خودرو به خانه بازمی گشتم که راننده یک دستگاه خودروی دیگر با سه سرنشین مرا متوقف کردند. وقتی پیاده شده و به رفتار راننده اعتراض کردم، او همراه دو مرد جوان دیگر با چوبدستی و چاقو به من حمله ور شدند و بشدت کتکم زدند.

3 روز بی هوشی
وی اضافه کرد: مردان مهاجم به زور سوئیچ خودرو را از من گرفتند و وقتی قصد داشتم مانع از سرقت خودرو شوم، یکی از آنها، با چاقو مرا بشدت زخمی کرد به طوری که بی هوش شدم.

شاکی افزود: وقتی به هوش آمدم، سه روز از ماجرا گذشته بود و در بیمارستان بودم. موضوع را از پرستاران جویا شدم که آنها گفتند چند مرد مرا در حالی که زخمی و در آستانه مرگ بودم به بیمارستان رسانده و نجاتم داده اند. خودرویم نیز در محوطه بیمارستان پارک است.

شاکی یادآور شد: وقتی مرخص شدم و به کلانتری رفتم، متوجه شدم افرادی که نجاتم داده اند با حضور در مرکز پلیس موضوع را اطلاع داده و با هوشیاری آنها، سارقان در اجرای نقشه خود ناکام مانده و متواری شده اند.

پس از تشکیل پرونده و دستور قضایی، تحقیقات پلیس برای دستگیری سارقان فراری آغاز شد تا این که چند روز پیش هویت یکی از سارقان شناسایی و او در مخفیگاهش دستگیر شد.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی و مواجهه حضوری به جرمش اعتراف کرد و گفت: دو همدستم سارقان زورگیر هستند و روز حادثه به قصد سرقت شاکی را تعقیب کرده و در یک خیابان خلوت به دام انداختیم و می خواستیم خودروی او را سرقت کنیم که مردم متوجه شدند و ما نیز فرار کردیم.
اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------