جزئیات تازه در پرونده قاتل سریالی سنندج



اخبار ,اخبار حوادث ,قاتل سریالی

اخبار حوادث -  جزئیات تازه در پرونده قاتل سریالی سنندج

درحالی‌که تحقیقات برای شناسایی دیگر قربانیان احتمالی قاتل سریالی سنندج ادامه دارد، جزئیات تازه‌ای از جنایت‌های این مرد فاش شد.

بررسي‌ها نشان مي‌دهد اين قاتل سريالي كه به همراه دختربچه‌اش زندگي مي‌‌كرد، قربانيانش را با طعمه‌ قرار دادن دخترش شكار مي‌كرد. مرد جنايتكار با حضور در پارك‌ها و مناطق تفريحي سنندج، اقدام به شناسايي زنان مطلقه مي‌كرد.

 

سپس از طريق دختربچه‌اش به آنها نزديك مي‌شد و سر صحبت را باز مي‌كرد. او سپس به طعمه‌هايش پيشنهاد ازدواج مي‌داد و از اين طريق آنها را فريب مي‌داد. سپس اين افراد را به خانه‌اش مي‌كشاند و پس از به قتل رساندن آنها، طلاها و اموالشان را سرقت مي‌كرد.

اين مرد كه سال گذشته از سوي پليس دستگير شد، چند‌ماه پس از دستگيري بالاخره راز قتل 3زن را فاش كرد. اين مرد انگيزه‌اش از قتل‌ها را سرقت و آزار و اذيت قربانيانش عنوان كرد و با اعترافات او، پليس تحقيقات گسترده‌اي را در سنندج كليد زد تا شايد بتواند به راز ديگر جنايات احتمالي متهم پي ببرد. با اين حال تحقيقات كارآگاهان نشان مي‌دهد كه احتمالا اين مرد قرباني ديگري در سنندج نداشته است.

چرا كه هيچ پرونده مشابهي درباره گم شدن مرموز زنان در اين شهر وجود ندارد و در بررسي‌ پرونده‌هاي ديگر نيز هيچ سرنخي كه ثابت كند قتل ديگري از سوي اين مرد در سنندج رخ داده است به‌دست نيامده است. با اين حال كارآگاهان به جست‌وجو در ديگر شهرهاي استان و همچنين شهرهايي كه مرد جنايتكار به آنجا سفر كرده پرداخته‌اند تا درصورت وقوع جنايتي مشابه در آنجا، پرده از ديگر قتل‌هاي احتمالي متهم بردارند. اين تحقيقات در حالي ادامه دارد كه پليس معتقد است درصورتي كه قاتل سريالي سنندج دستگير نمي‌شد، وي قصد داشت به جنايات خود ادامه دهد.

اخبار حوادث - همشهری

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------