سرهنگ قلابی پایتخت در خیابان آزادی دستگیر شد



اخبار ,اخبار حوادث ,سرهنگ قلابی

 

اخبار حوادث - سرهنگ قلابی پایتخت در خیابان آزادی دستگیر شد/اخاذی از مردم در جاده امام زاده داوود(ع)

مردی که با پوشیدن لباس سرهنگی از مردم در جاده های تهران اخاذی می کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ساعت 18 دو روز گذشته فردی به نام "عابد" در معاونت تجسس کلانتری 119مهرآباد جنوبی حاضر و بيان داشت: دو شب قبل از امام زاده داوود(ع) قصد داشتم به منزلم در تهرانپارس بروم که يکدستگاه خودروي ال 90 نقره ای با يک نفر راننده که لباس نيروي انتظامي با درجه سرهنگي بر تن داشت سد راهم شد و پس از پیاده شدن از خوردو اش خودش را به هویت سرهنگ یعقوبی معرفی کرد.

عابد ادامه داد: سرهنگ یعقوبی با بد اخلاقی و تند خویی از من خواست تا مدارک شخصی خودم و همسرم را به او نشان دهم و من نیز هرچه گفته بود را انجام دادم، ولی سرهنگ یعقوبی با مشاهده مدارک بیشتر عصبانی شد و شروع به بازرسی بدنی کرد و حدود یک میلیون تومان نیز که در داخل کیف پولم بود به همراه تلفن همراهم برداشت و سپس از محل متواری شد.
 
شاکی افزود: این سرهنگ روز گذشته با تلفن همراه همسرم که شماره اش در گوشی همراهم ذخیر شده بود تماس گرفت و پیشنهاد داد که اگر مدارکم را می خواهم امروز با یک میلیون تومان وجه نقد به خیابان آزادی بیایم.
 
به دنبال اظهارات متهم سریعا ماموران تخصصی معاونت تجسس و اطلاعات کلانتری مهرآباد جنوبی با هماهنگی لازم با سرکلانتری پنجم جهت دستگیری متهم به راه افتاده و در محل مورد نظر به کمین نشستند.
 
سرانجام با همکاری عابد و استفاده از شیوه و شگرد های پلیسی سرهنگ یعقوبی در محل قرار حاضر و ماموران بلافاصله در یک اقدام ضربتی وی را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.
 
ماموران در بارزسی و بررسی از متهم و خوردوی ال 90 دریافتند که او سرهنگ قلابی بوده و در داخل خودرویش نیز مدارک عابد و همچنین یک میلیون تومان وجه نقد کشف و ضبط شد.

سرهنگ حسين اسدی سرکلانتر پنجم پليس پايتخت ضمن تائید این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهم به همراه پرونده جهت تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایم و دستگیر سایر همدستانتش در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------