آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

شناسایی سارق مسلح با شلوار مارک‌دار



اخبار حوادث -  شناسایی سارق مسلح با شلوار مارک‌دار

جوانی که مدعی است به‌خاطر اختلاف ملکی دست به سرقت مسلحانه زده است از طریق شلوار مارک‌داری که در زمان دزدی پوشیده بود شناسایی و دستگیر شد.

 ماموران کلانتری تجریش بیست‌وچهارمین روز خرداد از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از سرقت مسلحانه در مجتمعی مسکونی مطلع شدند. با حضور ماموران در محل حادثه که در خیابان دربندی واقع شده بود، معلوم شد دو سارق نقابدار، با ورود به آپارتمانی در طبقه دوم مجتمع مسکونی اقدام به سرقت مقدار زیادی پول، طلا، سنگ‌های قیمتی از قبیل برلیان و مروارید، تجهیزات فیلمبرداری و عکاسی کرده‌اند. ارزش تقریبی اموال به سرقت رفته حدود 300‌میلیون‌تومان برآورد و در ادامه معلوم شد تعداد زیادی اسناد و اوراق ملکی نیز به‌سرقت‌رفته است.


این پرونده به دستور شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران برای تحقیقات تخصصی به اداره یکم پلیس آگاهی تهران که ویژه مبارزه با سرقت مسلحانه است فرستاده شد. شاکی پرونده که زنی میانسال است به کارآگاهان گفت: «حدود ساعت 2 بعدازظهر روز سرقت من و مادرم در حال استراحت بودیم که زنگ آپارتمان به صدا درآمد.

 

به تصور اینکه همسایه طبقه پایین کاری دارد در آپارتمان را باز کردم که ناگهان دو مرد نقابدار، در حالی‌که اسلحه کمری در دست داشتند وارد خانه شدند و من و مادرم را با تهدید در داخل یکی از اتاق‌ها حبس کردند. در طول سرقت یکی از سارقان اقدام به سرقت محتویات داخل گاوصندوق کرد و نفر دوم نیز با اسلحه مواظب من و مادرم بود تا هیچ سروصدا و درخواست کمکی نکنیم.» 

 

ماموران در سوال و جواب از شاکی پرونده پی بردند یکی از سارقان نقابدار پس از ورود به خانه، بدون هیچ‌ سوالی به محل نگهداری طلا و جواهرات که در گاوصندوق بود، رفت. شاکی در این‌باره گفت: «این شخص صورتش را به طور کامل پوشانده بود و هیچ صحبتی نیز با ما نداشت اما شلوار مارک‌دار خاصی را پوشیده بود که شباهت بسیار زیادی با شلوار پسرعمویم داشت. به همین علت فکر می‌کنم یکی از سارقان پسرعمویم باشد که چندی پیش او را به‌صورت کاملا اتفاقی با همان شلوار دیده بودم.» 

 

ماموران در ادامه تحقیقات تصاویر دوربین‌های مداربسته ساختمان را بررسی کردند. همچنین تحقیقات درخصوص نقش و مشارکت احتمالی پسرعموی 28ساله شاکی که ارسلان نام دارد آغاز شد. کارآگاهان در مراحل اولیه بررسی دوربین‌های مداربسته موفق به شناسایی ارسلان به‌عنوان یکی از سارقان شدند.

 

تصاویر به‌دست‌آمده از دوربین‌های پارکینگ مجتمع مسکونی نشان می‌داد در فاصله زمانی کوتاهی که همسایه طبقه پایین در پارکینگ را با استفاده از ریموت باز کرده بود تا با ماشین از ساختمان خارج شود، ارسلان و جوان دیگری وارد مجتمع شده‌اند و در ادامه با توجه به اطلاعات دقیقی که از محل سکونت شاکی و نگهداری اموال و وجوه نقد داخل گاوصندوق داشتند اقدام به سرقت کرده‌اند.  به این ترتیب کارآگاهان ارسلان را یک‌هفته بعد از اقدام مجرمانه‌اش در شهر جدید پردیس دستگیر کردند و در بازرسی از منزل این جوان شلوار مارک‌داری را پیدا کردند که دخترعمویش از آن صحبت کرده بود.

 

  ارسلان با توجه به مدارک موجود چاره‌ای جز اعتراف نداشت به همین دلیل به برنامه‌ریزی سرقت از حدود شش‌ماه پیش اقرار و انگیزه خود را «اختلاف مالی بر سر املاک موروثی» عنوان کرد و گفت: «تمامی اسناد و مدارک ملکی را آتش زده‌ام.» در ادامه تحقیقات و با شناسایی دو همدست دیگر ارسلان که بهروز 25ساله و سینا 23ساله بودند، این دو متهم نیز در دو عملیات جداگانه در شهر جدید پردیس و دهکده المپیک دستگیر شدند و در بازرسی از منازل آنها مقداری از طلا و جواهرات مسروقه کشف شد.
اخبار حوادث - شرق

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------