زن معتاد، متهم به همدستی در قتل شوهرخواهر



اخبار حوادث - زن معتاد، متهم به همدستی در قتل شوهرخواهر

دختر معتادی که به قتل شوهرخواهرش با همدستی دو مرد متهم شده‌ است، جزییات قتل را در دادگاه توضیح داد.

  نماینده دادستان در ابتدای جلسه رسیدگی به این پرونده در جایگاه حاضر شد و در دفاع از کیفرخواست خطاب به قضات شعبه71 دادگاه کیفری ‌استان تهران گفت: «در این پرونده زنی به نام ماهک با همدستی دو مرد به نام‌های بیژن و کامران شوهرخواهرش رسول را به قتل رسانده ‌است. تحقیقات نشان داد مقتول قصد داشت ماهک را به مرکز ترک اعتیاد ببرد و در پی مقاومت دختر جوان در برابر شوهرخواهرش و تماس با بیژن پسر موردعلاقه‌اش این قتل رخ داد.»

 

وی افزود: «بیژن و کامران با تماس ماهک به محل رفتند و سپس رسول با شلیک گلوله توسط کامران به قتل رسید. پس از بازداشت کامران و بیژن جزییات این قتل مشخص و سپس ماهک نیز بازداشت شد اما در طول تحقیقات و زمانی که متهمان در زندان بودند بیژن جانش را از دست داد به همین دلیل در مورد اتهام او قرار موقوفی تعقیب صادر شده و به این ترتیب کامران به‌عنوان مباشر در قتل و ماهک معاون در قتل شناخته و کیفرخواست علیه آنها صادر شد. با توجه به مدارک موجود در پرونده درخواست صدور حکم قانونی را دارم.»

 

در ادامه رسیدگی به این پرونده از آنجایی که مقتول دو همسر داشت، ابتدا فرزند همسر اول او درخواست صدور حکم قصاص برای متهم ردیف اول و اشد مجازات برای متهم ردیف دوم کرد. سپس فرزندان همسر دوم مقتول در جایگاه حاضر شدند و برای متهم ردیف اول قصاص و از شکایت علیه خاله‌شان صرفنظر کردند.  در این هنگام همسر دوم مقتول در جایگاه حاضر شد. او گفت: «شوهرم به مواد اعتیاد داشت.

 

او خواهرم را وادار کرد با مردی موادفروش ازدواج کند. یک‌ماه بعد از این ازدواج از او جدا شد و دوباره به خانه ما برگشت. رسول خواهرم را خیلی اذیت می‌کرد. خواهرم خواستگاران خوبی داشت اما رسول اجازه نمی‌داد با آنها ازدواج کند. خواهرم به‌خاطر ازدواج ناموفق اول و اعتیاد شوهرش معتاد شد.» سپس متهم ردیف اول در جایگاه حاضر شد. او اتهام را قبول کرد و گفت: «من و بیژن مشروب خورده و در خانه ما بودیم که ماهک تماس گرفت و گفت رسول او را کتک زده و می‌خواهد به کمپ ببرد. ما هم برای کمک رفتیم با رسول درگیر شدیم.

 

اول بیژن با شمشیر ضربه‌ای به او زد و بعد من او را با شلیک گلوله کشتم و بعد هم فرار کردیم.» در ادامه ماهک در جایگاه حاضر شد. او اتهام معاونت در قتل را رد کرد و گفت: «من نقشی در این ماجرا نداشتم من از بیژن مواد می‌خریدم. روز حادثه برای خرید به او زنگ زدم. شوهرخواهرم فهمید و من را کتک زد. برای قتل او با کسی تماس نگرفتم.» این متهم گفته‌های خواهرش را تایید کرد و ادامه ‌داد: «من از رسول می‌ترسیدم. او زندگی‌ام را تباه کرد خیلی کتکم می‌زد و چون از او مواد می‌گرفتم نمی‌توانستم به پلیس شکایت کنم.» هیات قضات بعد از پایان جلسه رسیدگی برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.
اخبار حوادث - شرق

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------