آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

کیش و مات دزدان نقابدار از سوی دختر تیزهوش



اخبار حوادث - این سرقت میلیونی در شمال تهران رخ داد
کیش و مات دزدان نقابدار از سوی دختر تیزهوش

پسری تبهکار که نقشه سرقت مسلحانه از خانه اعیانی دخترعمویش را طراحی کرده بود با تیزهوشی طعمه‌اش کیش و مات شد.

این دختر با وجود نقابدار بودن دزدان، شلوار مارکدار رئیس آنان را شناسایی کرد.


روز 24 خردادماه سال جاری وقتی به آپارتمان اعیانی در شمال شهر دستبرد مسلحانه‌ای زده شد مأموران کلانتری 101 تجریش به خیابان دربندی اعزام شدند و پی بردند دو مرد نقابدار‌با نفوذ به آپارتمان زنی در طبقه دوم یک برج اقدام به سرقت پول، طلا، سنگ‌های قیمتی برلیان و مروارید، تجهیزات فیلمبرداری و عکسبرداری به ارزش 300 میلیون تومان و تعداد زیادی اسناد و اوراق ملکی کرده و گریخته‌اند.

 

ماجرای این سرقت سازمان یافته با دستور بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه 34 تهران در اختیار اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفت. زن صاحبخانه که هنوز وحشت زده بود به کارآگاهان گفت:  ساعت دو بعدازظهر با مادرم استراحت می‌کردیم که زنگ آپارتمان به صدا درآمد، به تصور این‌که همسایه طبقه پایین کاری دارد در آپارتمان را باز کردم که ناگهان دو مرد نقابدار، در حالی که تپانچه‌ای داشتند وارد خانه شده و من و مادرم را با تهدید به داخل یکی از اتاق‌ها برده و زندانی‌مان کردند.

 

یکی از آنان بالای سر من و مادرم ایستاد و دیگری گاوصندوق را خالی کرد. این زن ادعا کرد دزدان حتماً آشنا بوده‌اند و گفت: یکی از دزدان نقابدار که وارد خانه شده بود، بدون آن‌که هیچ‌گونه صحبتی با من و مادرم داشته باشد دقیقاً به محل نگهداری طلا و جواهرات در داخل گاوصندوق رفت. وی با وجود این‌که صورتش را به‌طور کامل پوشانده و هیچ صحبتی نیز با ما نداشت، اما شلوار مارکدار خاصی را پوشیده بود که شباهت بسیار زیادی با شلوار پسر‌عمویم داشت، به همین علت فکر می‌کنم که این‌دزد همان پسرعمویم است که چندی پیش او را به صورت کاملاً اتفاقی و با همان شلوار دیده بودم.

 

در حالی که همه تجسس‌ها روی پسر عموی 28 ساله به‌نام ارسلان متمرکز شده بود کارآگاهان با بررسی دوربین‌های مداربسته ساختمان، تصویر ارسلان را دیدند. این تصاویر که از پارکینگ مجتمع گرفته شده بود نشان داد زمان  کوتاهی که همسایه طبقه پایین این زن اقدام به باز کردن در پارکینگ با استفاده از ریموت کرده و با خودرو از پارکینگ خارج شده، ارسلان و جوان دیگری از طریق در پارکینگ وارد مجتمع شده و با توجه به اطلاعات دقیقی که وی از خانه این زن و نگهداری اموال و پول داخل گاو‌صندوق داشته اقدام به سرقت کرده است.

 

کارآگاهان خانه ارسلان در شهر جدید پردیس را ردیابی کردند و در حالی که ارسلان چند ماه پیش از سرقت اقدام به جابه‌جایی خانه خود کرده بود، سرانجام کارآگاهان با اقدام‌های پلیسی موفق به شناسایی آخرین مخفیگاه وی در شهر جدید پردیس شده و روز 31 تیرماه وی را دستگیر کردند، و در آنجا همان شلوار مارکدار را به‌دست آوردند.


ارسلان که چاره‌ای جز اعتراف نداشت به‌طرح‌ریزی سرقت از حدود شش ماه پیش اعتراف کرد و انگیزه خود را از سرقت «اختلاف مالی با دختر عمو بر سر املاک وارثیه» دانست که همه اسناد و مدارک ملکی را آتش زده است. در ادامه تحقیقات و با شناسایی دو همدست دیگر ارسلان که «بهروز» 25 ساله و «سینا» 23 ساله هستند هر دو در عملیات‌های جداگانه در شهر جدید پردیس و دهکده المپیک به دام افتادند. بهروز و سینا نیز با اعتراف به این سرقت ادعا کردند که یک هفته پیش از سرقت و با پیشنهاد ارسلان برای این سرقت آماده شده‌اند، آن‌ها همچنین اعتراف کردند که تجهیزات بسیار گرانقیمت فیلمبرداری و عکسبرداری دختر جوان را به ارزش 15 میلیون تومان فروخته‌اند.
اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------