آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

قصاص، آخرين سکانس سرقت موتورسيکلت



اخبار حوادث - قصاص، آخرين سکانس سرقت موتورسيکلت

فردي که به همراه دوستش، راکب موتورسيکلت را به قصد سرقت کشته بود، صبح روز گذشته در زندان مرکزي مشهد به چوبه دار سپرده شد.

به گزارش خراسان، پاييز سال ۱۳۸۸، دو جوان، موتورسيکلتي را به عنوان مسافربر کرايه کردند، اما آن ها راکب موتورسيکلت را به مکان خلوتي کشاندند و با تهديد به مرگ موتورسوار، قصد داشتند تا موتورسيکلت را سرقت کنند.

اين گزارش حاکي است: وقتي موتورسوار مقاومت کرد ناگهان آن ها با ضربات چاقو وي را به قتل رساندند و متواري شدند. پس از دستگيري متهمان، آنان در يکي از شعبات دادگاه کيفري خراسان رضوي محاکمه شدند و جوان ۲۵ ساله که ضربات وي موجب قتل موتورسوار شده بود به قصاص نفس محکوم شد.رأي صادره از سوي دادگاه کيفري مورد اعتراض وکيل مدافع متهم قرار گرفت و اين پرونده جنايي براي بررسي دقيق تر به ديوان عالي کشور ارسال شد.

اين در حالي بود که قضات باتجربه ديوان عالي نيز با توجه به مدارک و دلايل مستند و اعترافات متهم، رأي دادگاه را تأييد کردند. بنابراين گزارش، پرونده مذکور پس از طي مراحل قانوني به اجراي احکام دادگستري خراسان رضوي ارسال شد که پس از فراهم شدن مقدمات اجراي حکم، صبح روز گذشته، قاتل ۲۵ ساله پاي چوبه دار رفت و به مجازات رسيد.

اخبار حوادث - خراسان

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------