آمار دقیق ‌جانباختگان انتونف سپاهان‌ایر



اخبار ,اخبار حوادث ,سقوط هواپیمای مسافربری در تهران

 

اخبار حوادث - در گفت‌و‌گوی معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی‌ با فارس اعلام شد
‌آمار جانباختگان انتونف ۴۰ نفر کشته و 8 مسافر زخمی است‌/ هواپیما متعلق به وزارت دفاع نیست

معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی با اشاره به اعزام تیم بررسی سانحه این سازمان به محل وقوع حادثه آنتونوف ۱۴۰ گفت: در این حادثه متأسفانه ۴۰ مسافر جان باختند و ۸ نفر از مسافران زخمی، به بیمارستان اعزام شدند و تعلق این هواپیما به وزارت دفاع تکذیب می‌شود.

حمید حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهارداشت: پس از وقوع سانحه سقوط آنتونف 140 سپاهان ایر پس از خروج از فرودگاه مهرآباد، 40 نفر از مسافران جان باختند و 8 نفر زخمی شدند.

وی ادامه داد: همچنین تعدادی از افرادی که در محل حادثه حضور داشتند به عنوان مجروح به بیمارستان اعزام شدند.معاون سازمان هواپیمایی تأکید کرد: در حال حاضر تیم بررسی سانحه سازمان هواپیمایی در محل حادثه حاضر شده‌اند و در حال جمع‌آوری اطلاعات و تکمیل یافته‌های خود هستند.

وی درباره علت وقوع حادثه توضیح داد: علت دقیق بروز این سانحه پس از بررسی تیم بررسی‌سانحه سازمان هواپیمایی کشوری اعلام می‌شود.

معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی بیان کرد: دُم هواپیما به علت ضربه از قسمت انتهایی هواپیما جدا شده و در محل جاده مخصوص افتاده است.

وی گفت: برخی اطلاعات حاکی است از دست دادن یکی از موتورهای آنتونوف 140 است اما تا تکمیل بررسی‌های تیم‌بررسی‌سانحه سازمان هواپیمایی نمی‌توان علت اصلی وقوع حادثه را اعلام کرد.

حبیبی تأکید کرد: برخی از رسانه‌‌ها این هواپیما را متعلق به وزارت دفاع عنوان کرده‌آند که اینچنین نیست و هواپیمای مذکور متعلق به سپاهان‌ایر است.

به گزارش فارس مجروحان این سانحه به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شده‌اند.

اخبار حوادث - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------