توطئه زنانه



اخبار حوادث -  2مرد و یک زن به اتهام زورگیری از راننده ها بازداشت شدند
توطئه زنانه

دو مرد تبهکار با طعمه قراردادن زن جوانی دست به زورگیری می‌زدند.

راز سرقت زن جوان و دو مرد همدستش زمانی فاش شد که مردجوانی با زیرکی موفق به یادداشت پلاک خودروی آنان شد.

 

24خرداد ماه سال جاری مردی با مراجعه به کلانتری 151 یافت‌آباد به مأموران گفت در دام زورگیری یک زن و دو مرد افتاده است.


مرد جوان پس‌از حضور در مرکز پلیس در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: دو ماه پیش از سرقت هنگام مسافرکشی با زن جوانی آشنا شدم که ادعا می‌کرد از همسرش جدا شده و به تنهایی سرپرستی فرزندش را برعهده دارد. در حالی که تحت تأثیر صحبت‌های وی قرار گرفته بودم، تصمیم گرفتم از طریق اعضای خانواده و دوستان خود و همسرم نسبت به جمع‌آوری کمک مالی برای وی اقدام کنم.وی در ادامه اظهارات خود به کارآگاهان گفت: «پس از گذشت مدتی، یکی از بستگان قول داد وام کم بهره ویژه افراد نیازمند برای این زن تهیه کند بنابراین با وی تماس گرفتم و قرار شد مدارک شناسایی مورد نیاز دریافت وام از قبیل درخواست وام، مدارک شناسایی و... را به در خانه بیاورد.

 

ساعت پنج عصر زنگ در خانه به صدا درآمد و من برای گرفتن مدارک مقابل در رفتم که ناگهان دو مرد به همراه زن جوان وارد خانه شده و با تهدید چاقو مرا به داخل یکی از اتاق‌ها بردند، آن‌ها مرا  داخل اتاق خواب حبس کرده و پس از سرقت پول و دیگر اموال باارزش به سرعت از خانه خارج شدند.این مرد در ادامه با اشاره به یادداشت شماره پلاک خودرو پراید سفید رنگ دزدان به کارآگاهان گفت: «زمانی که آنان از خانه خارج شده و قصد سوار شدن به خودرویشان را داشتند از طریق پنجره مشرف به کوچه توانستم شماره پلاک خودرو آن‌ها را بردارم.»با این سرنخ کارآگاهان موفق به شناسایی آخرین مالک خودروی پراید به نام «امیر» 25 ساله شدند و با شناسایی امیر به عنوان یکی از متهمان پرونده و شناسایی تصاویر وی از سوی قربانی پرونده، کارآگاهان موفق شدند وی را روز 29 تیرماه سال جاری در منطقه تهرانسر دستگیر کنند.

 

مرد تبهکار پس از دستگیری و روبه‌رو شدن با طعمه‌اش چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و در بازجویی‌ها گفت: همراه یکی از دوستانم به‌نام «رضا» تصمیم گرفتیم برای تأمین هزینه‌های خود و بویژه هزینه خرید مواد مخدر، شروع به زورگیری کنیم و برای این کار همسر رضا به‌نام زهرا را به‌عنوان طعمه در مسیر افراد قرار دهیم.در ادامه با شناسایی «رضا» 30 ساله و «زهرا» 28 ساله به‌عنوان دیگر اعضای گروه دزدان زورگیر، دستگیری این دو دزد در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و آنان موفق به دستگیری زوج تبهکار شدند.

 

بنابر این گزارش با توجه به اعتراف متهمان پرونده به زورگیری از طعمه‌شان و سرقت‌های احتمالی به شیوه‌های مختلف از جمله مسافرنما، مسافربرنما، دزدی از خانه‌ها و... از طریق طعمه قرار دادن یک زن جوان، تجسس‌ها در این زمینه ادامه دارد و کسانی که بدین شیوه و شگرد تحت زورگیری و سرقت قرار گرفته‌اند می‌توانند برای طرح شکایت به پایگاه پنجم پلیس آگاهی مراجعه کنند.
اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------