پیک موتوری قاچاقچی حرفه‌ای شیشه بود



اخبار حوادث - پیک موتوری قاچاقچی حرفه‌ای شیشه بود

مردی که با استفاده از شرکت های تعاونی مسافربری پایانه غرب اقدام به انتقال مواد مخدر به شهر های شمالی کشور می کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، با توجه به دریافت گزارش‌ها و شکایت های مردمی مبنی بر اینکه فرد و یا افرادی تحت پوشش بسته بندی های کارتنی ضمن تحوبل بسته ها به انبار شرکت های تعاونی مسافربری اقدام به قاچاق مواد مخدر و مشروبات الکلی می کنند ، پرونده ای در این رابطه تشکیل و به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 209 پایانه غرب قرار گرفت.

سرگرد محمود مالمیر رئیس کلانتری 209 پایانه غرب در تشریح جزئیات این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: به دنبال این موضوع آموزش های لازم در خصوص ارسال و دریافت مواد مخدر و مشروبات الکلی در قالب بسته بندی های کارتنی به مسئولان انبار و شرکت های مسافربری و تحقیقات پلیسی از سر گرفته شد.

وی افزود: تحقیقالت ادامه داشت تا اینکه در ساعت 18 و 30 دقیقه ، دوازدهم مرداد ماه بر حسب اعلام کارکنان یکی از شرکت‌های مسافر بری مبنی بر کشف یک بسته مشکوک به مواد مخدر ، ماموران این کلانتری بلافاصله در محل حاضر و به بررسی موضوع پرداختند.

رئیس کلانتری 209 پایانه غرب گفت: این بررسی های پلیسی حکایت از آن داشت که فردی به هویت "ارسلان" با مراجعه به انبار تعاونی، یک بسته را جهت ارسال به شهرستان رشت تحویل داده که روی بسته شماره تماس گیرنده و فرستنده درج شده است.

این مقام مسئول انتظامی افزود: از آنجایی که بسته مشکوک به نظر می رسید ماموران اقدام به بازگشایی آن کرده و موفق شدند یک عدد ظرف پلاستیکی حاوی مقدار 200 گرم مواد مخدر از نوع شیشه که به صورت ماهرانه جاسازی شده بود را کشف کنند.

سرگرد مالمیر تاکید کرد: ماموران با تحقیقات پلیسی و با شگردی خاص موفق شدند فرستنده بسته را به ترمینال کشانده و او را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و به کلانتری انتقال دهند.

وی افزود: در کلانتری مشخص شد که فرستنده به نام "ارسلان" تحت پوشش پیک موتوری مواد مخدر را از این طریق به استان های شمالی کشور منتقل می‌کرده است.

گفتنی است ، در این رابطه پرونده ای تشکیل و متهم جهت بررسی بیشتر و کشف سایر جرائم به پلیس آگاهی فرستاده شد.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------