جومونگ تبریز دستگیر شد/وحشت آفرینی در حالت مستی



اخبار ,اخبار حوادث ,عربده‌کشی و راهبندان

اخبار حوادث - جومونگ تبریز دستگیر شد/وحشت آفرینی در حالت مستی

فرمانده انتظامی تبریز گفت: با اقدام مقتدرانه ماموران کلانتری 12 عباسی تبریز یکی از اوباش معروف که با شرارت‌های مکرر خود موجبات سلب آسایش مردم را به وجود آورده بود، دستگیر شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، سرهنگ فرهنگ نوروزی امروز  اظهار کرد: به گزارش عوامل کلانتری 12 عباسی در پی وقوع شرارت‌های مکرر در محله سیلاب و احمد‌آباد توسط فردی ملقب به علی جومونگ که موجبات ناآرامی و سلب آسایش اهالی را فراهم آورده بود موضوع به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: در پی تماس شهروندان مبنی بر اینکه علی جومونگ مجدداً اقدام به عربده‌کشی و راهبندان در محله احمد‌آباد کرده است بلافاصله عوامل گشت در محل حاضر و فرد مذکور را پس از تعقیب و گریز دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.
 
این مقام انتظامی افزود: متهم از افراد شرور و اوباش محل است که با شرب خمرهای متعدد اقدام به تخریب اموال، ایجاد رعب و وحشت و عربده‌کشی می‌کرد.
 
نوروزی تصریح کرد: پلیس همواره همچون سدی مستحکم در برابر فرصت‌طلبان و افراد شرور که شرارت و بزهکاری را راهی برای کسب درآمد و شهرت قرار داده‌اند ایستاده است و هرگز اجازه خودنمایی به چنین افرادی را نخواهد داد.
 
فرمانده انتظامی تبریز گفت: دستگیری این فرد شرور موجبات رضایت و خشنودی اهالی محل و شهروندان را فراهم آورد و از نیروی انتظامی به جهت دستگیری وی تشکر کردند.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------