قاتل در زندان شناسایی شد



اخبار حوادث - قاتل در زندان شناسایی شد

متهم سابقه‌داری که هنگام دزدی مسلحانه در شهرستان شیراز، همدستش را کشته و متواری شده بود، پس از دو سال در زندان شناسایی شد.

به گزارش جام جم، روز هفدهم دی سال 1390 مردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان شیراز تماس گرفت و از کشف جسد مرد جوانی مقابل خانه اش در یکی از محله های شهر خبر داد.

ماموران انتظامی با اطلاع از موضوع به محل اعزام شده و مشاهده کردند مردی با شلیک گلوله کشته و جسدش کنار یک موتورسیکلت رها شده است. با انتقال موتورسیکلت به پارکینگ و هماهنگی قضایی، جسد مرد جوان به پزشکی قانونی انتقال یافت.

با شروع تحقیقات ماموران متوجه شدند در حوالی محل کشف جسد از یک مغازه خواربارفروشی سرقت مسلحانه شده است.

با حضور ماموران در محل سرقت و تحقیق از صاحب مغازه معلوم شد روز حادثه دو مرد جوان به عنوان مشتری وارد مغازه او شده اند و با تهدید سلاح و شلیک چند گلوله هوایی یکی از سارقان اتفاقی هدف اصابت گلوله همدستش قرار گرفته و زخمی شده است.

در پی زخمی شدن یکی از سارقان همدستش که دستپاچه شده بوده، مقداری از اموال مغازه را دزدیده و با تهدید مغازه دار سارق زخمی را سوار موتورسیکلت کرده و متواری شده است.

کارآگاهان جنایی با بررسی موضوع و اطلاعات به دست آمده جستجو در این زمینه را آغاز کردند و متوجه شدند مشخصات سارق زخمی با جسد کشف شده مطابقت دارد.

با شناسایی هویت مقتول، جسد وی به خانواده اش تحویل داده شد. با به دست آمدن هویت دیگر متهم فراری جستجو برای یافتن وی آغاز شد تا این که پس از گذشت دو سال از زمان حادثه دو روز پیش کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی شهرستان شیراز اطلاع یافتند متهمی که در تعقیبش بوده اند به اتهام سرقت دستگیر و به زندان یکی از شهر های همجوار منتقل شده است بنابراین با هماهنگی قضایی متهم فراری از زندان به پلیس آگاهی منتقل و تحقیقات از او آغاز شد.

سارق مسلح با اظهارات ضد و نقیض ادعا می کرد مرد کشته شده را نمی شناسد و از مغازه شاکی نیز سرقت نکرده است.

در ادامه وقتی متهم در مواجهه حضوری با مرد مغازه دار قرار گرفت، گفت: مرگ دوستم یک اتفاق بود.

در ادامه تحقیقات سارق مسلح به دو فقره سرقت مسلحانه دیگر در استان فارس و یک فقره دزدی مشابه در یکی از شهرستان های همجوار اعتراف کرد.

با صدور قرار قانونی برای متهم، تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.
اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------