آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

شکنجه‌های سوزان پسرک نوزاد در پاتوق شیشه‌ای



اخبار ,اخبار حوادث ,آزار و اذیت کودک شیر خوار

 

اخبار حوادث - مادر کاشمری شبانه از خانه افیونی‌ها فرار کرد
شکنجه‌های سوزان پسرک نوزاد در پاتوق شیشه‌ای

مادر افیونی وقتی دید پسرک شیرخواره‌اش از سوی هم‌پاتوقی‌های شیشه‌ایش شکنجه می‌شود شبانه پا به فرار گذاشت. ساعت 9 شب یکشنبه 19 مردادماه پلیس گشت کاشمر زنی با نوزاد شیرخواره را دید که به سمت آن‌ها دویده و خواست دو مرد فراری را بازداشت کنند.

رئیس پلیس کاشمر گفت: کودک 6 ماهه در کاشمر قربانی اعتیاد پدر و مادرش شد و آثار شکنجه روی گونه‌ها و جای جای بدن او دیده می‌شد.


سرهنگ «ابوالقاسم باقری» افزود: در پی اعلام یک نزاع در محدوده بلوار سجاد شهر کاشمر به پلیس 110، گشت کلانتری 12 بلافاصله در محل حضور یافت. وی یادآورشد: با حضور مأموران، زنی 30 ساله در حالی که نوزاد شیرخواره‌اش به نام «اردلان» را در آغوش کشیده بود، هراسان و با عجله خود را به مأموران رساند. سرهنگ باقری با بیان اینکه این زن هراسان و نفس‌زنان تنها با انگشت دو مرد را نشان می‌داد که انگار در حال فرار بودند، افزود: بلافاصله آن دو مرد توسط مأموران دستگیر شدند و همراه این زن جوان که «زهرا» نام داشت به کلانتری انتقال یافتند.


رئیس پلیس کاشمر گفت: این زن در اظهارات خود مدعی شد کودک 6 ماهه‌اش توسط این دو مرد به نام‌های «مصطفی و جواد» با آتش سیگار مورد آزار و اذیت و شکنجه قرار گرفته است.
وی افزود: کودک بیهوش بلافاصله با هماهنگی نیروهای اورژانس به بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) انتقال یافت و مورد مداوا قرار گرفت.


سرهنگ باقری یادآورشد: در بررسی‌های به عمل آمده در چند جای بدن این کودک 6 ماهه آثار کبودی و سوختگی شبیه آتش سیگار و سنجاق داغ مشاهده می‌شد.


وی با اشاره به اینکه در بازجویی‌های به‌عمل آمده از این دو جوان، متهمان خود را بی‌گناه دانسته و فرد دیگری به نام «میثم» را به عنوان مجرم اصلی معرفی کردند، افزود: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد سومین مرد شکنجه‌گر متواری است و اثری از وی در حال حاضر در دست نیست که مأموران در حال تحقیق هستند.


سرهنگ باقری با اعلام اینکه دو شکنجه‌گر اصلی شب را با هماهنگی بازپرس کشیک در کلانتری گذراندند، ادامه داد: در تحقیقاتی که از خانواده این کودک 6 ماهه به عمل آمد مشخص شد خانواده پدری زهرا در یکی از روستاهای دوردست بخش «کوه سرخ» زندگی می‌کنند.
وی یادآورشد: به گفته پدر زهرا، دخترش بی سواد است و برای بار دوم با پسری به نام «مسعود» ازدواج کرده است.


سرهنگ باقری افزود: همسر دوم زهرا اعتیاد به کریستال دارد و از سال 91 به جرم خرید و فروش مواد مخدر به حبس ابد محکوم شده و در زندان به سر می‌برد. وی افزود: زهرا نیز به جرم خرید و فروش مواد مخدر به دو سال حبس محکوم شده بود که قبل از ماه مبارک رمضان پس از یک سال زندان مورد عفو قرار گرفت و آزاد شد.


رئیس پلیس  کاشمر گفت: این زن به دلیل اینکه پس از آزادی نه جایی برای اقامت و نه کار مشخصی داشت و از سویی هم تمایلی به زندگی با پدر و مادر یا خانواده شوهر دومش نداشت مدام به دنبال مکانی برای اقامت بود.


وی همچنین به اعترافات متناقض مادر کودک در بازجویی‌ها برای نگهداری از کودک خردسالش اشاره کرد.  بنابر این گزارش، با دستور دادیار «میرزایی» از شعبه دوم دادسرای کاشمر قرار شده است اردلان کوچولو تحویل بهزیستی شود.

اخبار حوادث  - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------