سناريوي زن خيانتكار و مرد خياط براي جنايت هولناك



اخبار حوادث -  سناريوي زن خيانتكار و مرد خياط براي جنايت هولناك

زن خيانتكار كه با همدستي مرد خياط سناريوي قتل همسرش را اجرا كرده بود، در جريان تحقيقات كارآگاهان پليس آگاهي لب به اعتراف گشود.

بهمن ماه امسال زني با مراجعه به پليس آگاهي خرم آباد از ناپديد شدن همسرش به نام محمد خبر داد.

 

زن جوان به ماموران گفت: همسرم از چندي قبل با زني ارتباط داشت و چند بار تهديد كرده بود كه قصد دارد با اين زن از كشور فرار كند. دو روز قبل او از خانه خارج شد و ديگر بازنگشت. وقتي امروز متوجه شدم بدون اطلاع من مغازه خياطي خود را فروخته است احتمال دادم كه او از كشور خارج شده است.

 

پس از اين شكايت تيمي از كارآگاهان پليس آگاهي تحقيقات در اين زمينه را آغاز كردند. در جريان بررسي هاي پليسي مشخص شد، در اين مدت مرد ناپديد شده از كشور خارج نشده بود. از سوي ديگر كارآگاهان در بررسي هاي خود دريافتند، محمد يك مغازه داشته كه چند ماه قبل آن را به مرد خياطي اجاره داده بود.

 

از آن زمان نيز همسر محمد در اين مغازه مشغول به كار شده بود.تيم پليسي سپس تحقيقات براي يافتن زن ناشناس را آغاز كردند اما نيلوفر، همسر مرد ناپديد شده مدعي شد هيچ اطلاعي از آن زن ندارد. ماموران كه متوجه تناقض گويي هاي نيلوفر شده بودند، تحقيقات را بر روي او متمركز كردند كه زن جوان سرانجام لب به اعتراف گشود و گفت: بعد از اينكه همسرم مغازه را اجاره داد، من به عنوان خياط در آنجا مشغول به كار شدم.

 

بعد از مدتي به مرد خياط به نام بصير علاقه‌مند شدم. هر روز علاقه ما بيشتر مي شد و براي اينكه بتوانيم با هم ازدواج كنيم بايد همسرم را مي‌كشتيم. شب حادثه من همسرم را بيهوش كردم و بصير به خانه مان آمد و محمد را كشت.وي ادامه داد: پس از قتل ، بصير جسد را با يك وانت به خارج از شهر منتقل و دفن كرد.

 

با اين اعترافات بصير دستگير و به جرم خود اعتراف كرد. با راهنمايي او جسد كشف و براي تعيين علت مرگ به پزشكي قانوني منتقل شد.به گزارش خبرنگار جنايي گفتار نيوز، سرهنگ دالوند، رئيس پليس آگاهي استان لرستان با اعلام اين خبر گفت: متهمان پس از بازسازي صحنه جنايت با قرار قانوني روانه زندان شدند.

اخبار حوادث - قانون

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------