زورگیری پشت چراغ قرمز



اخبار حوادث - زورگیری پشت چراغ قرمز

فردي که با پرسه زني در محدوده هاي شمال تهران، به بهانه پرسيدن آدرس از رانندگان خودرو زورگيري مي کرد توسط پليس پايتخت دستگير شد.

به گزارش آرمان، سرهنگ  مهدي رضاياني  در تشريح خبر فوق، اظهارداشت: در پي شکايت هاي متعدد در خصوص زورگيري هاي انجام شده از سوي فردي مسلح به سلاح سرد در محدوده هاي شمالي تهران خصوصا ميدان تجريش، جلسه اي در سرکلانتري يکم پليس پايتخت برگزار شد.

وي افزود:  براساس شکايت‌هاي مردمي، يک زورگير به بهانه پرسيدن آدرس از رانندگان خودروهايي که پشت چراغ قرمز متوقف هستند، اقدام به زورگيري مي کند که اين امر به شکايت تعدادي از رانندگان و شهروندان منجر شده است.

سرهنگ رضاياني ادامه داد: با آغاز تحقيقات، اقدام به چهره نگاري از متهم و اطلاع رساني به شهروندان صورت گرفت وگشت هاي انتظامي به طور محسوس و نامحسوس در مناطق شمال تهران به گشتزني پرداختند.

سرکلانتر يکم پليس پايتخت تصريح کرد: اين اقدامات ادامه داشت تا اينکه يکي از شهروندان ضمن تماس با مرکز فوريت هاي پليسي 110 اعلام داشت فردي به بهانه پرسيدن آدرس پشت چراغ قرمز با تهديد چاقو از وي سرقت کرده است.

وي اظهار داشت: بلافاصله تيمي از ماموران مستقر در محدوده مذکور به محل اعزام و ضمن هماهنگي هاي انجام شده و محاصره محدوده مذکور موفق شدند متهم را در حالي که با سلاح سرد در دست در همان محدوده پرسه مي‌زد، شناسايي کنند.

سرهنگ رضاياني ادامه داد: متهم در يک تعقيب و گريز کوتاه بازداشت و به کلانتري 101 تجريش منتقل شد و در بازجويي هاي پليسي به جرايم خود مبني بر سرقت و زورگيري از رانندگان به بهانه آدرس پرسيدن اعتراف کرد؛ در بازرسي از وي، 313 هراز تومان وجه نقد مسروقه، سلاح سرد و مقاديري مواد مخدر کشف و ضبط شد.

گفتني است، متهم پس از تکميل پرونده راهي دادسرا شد.
اخبار حوادث - آرمان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------