"گرگ نیمه عریان" پایتخت دستگیر شد



اخبار حوادث - "گرگ نیمه عریان" پایتخت دستگیر شد/حمله به قهوه خانه با چاقو و کلت کمری

مردی که معروف به گرگ بود، با در دست داشتن اسلحه و چاقوی سلاخی به قهوه خانه ای در خانی َاباد نو حمله ور شد و در کمتر از 24 ساعت دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ساعت 23 و 20 دقیقه 19 مرداد ماه بر اساس اعلام مرکز پیام فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک مورد سرقت خودرو بصورت مسلحانه در آدرس خانی آباد نو، میدان ابوریحان بلافاصله واحد گشت این یگان به موقعیت اعزام شد.

در بررسی های پلیسی و تحقیقات محلی از تعدای از اهالی محل که در مکان مورد نظر تجمع کرده و اعلام داشتند که داخل قهوه خانه نشسته بودیم که فردی به هویت "فرشید" 40 ساله معروف به "فرشید گرگی" در حالیکه که نیمه عریان بود و در یک دست چاقوی سلاخی و در دست دیگر اسلحه کلت کمری مشکی رنگ داشت وارد قهوه خانه شده و اقدام به تهدید افراد نموده و پس از شلوغ شدن اوضاع یک دستگاه خودروی پژو 405 که متعلق به خانم 51 ساله ای که به همراه پسرش در حال عبور از محل بوده را به زور به سرقت برده و از محل متواری گردیده است.

به دنبال این موضوع ماموران در حال بررسی موضوع و تحقیقات از شاهدین و حاضرین در صحنه بودند که از طریق مرکز پیام فوریتهای پلیسی 110 کشف  خودروی فوق الذکر که بدون صاحب در همان حوالی رها شده بود اعلام گردید.

ماموران با حضور در موقعیت مشاهده کردند که خودرو در حالیکه سویچ بر روی آن بود، رها شده که در ادامه خودرو با هماهنگی کلانتری به پارکینگ منتقل شد.

همچنین تیمی از ماموران تجسس و اطلاعات کلانتری جهت شناسایی و دستگیری سارق متواری با بهره گیری از شگرد های پلیسی و با استفاده از منابع اطلاعاتی به آدرس های احتمالی تردد متهم اعزام شدند.

پس از بررسی، محتمل ترین آدرس محل حضور متهم واقع در آدرس نازی آباد پر رنگ شد و عوامل کلانتری به آن محل اعزام شدند و ضمن محاصره محل مجوز قضایی لازم از بازپرس مجتمع قضایی بعثت دریافت شد و با اتخاذ تدابر لازم جهت جلوگیری از فرار متهم با رعایت موازین شرعی و قانونی اقدام به ورود به منزل متهم کردند و با استفاده از اصل غافلگیری متهم را دستگیر و تحت الحفظ جهت بازسازی صحنه جرم به محل وقوع جرم انتقال و با حضور کسبه و مالباختگان نسبت به بازسازی صحنه جرم اقدام و مراتب صورت جلسه گردید.

سرهنگ امید بهمنیاری رییس کلانتری 152 خانی آباد نو درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: متهم پس از تفهیم اتهام و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل پایگاه پنجم پلیس آگاهی فاتب گردید.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------