سرقت طلای زنان مسافر از سوی راننده تبهکار



اخبار ,اخبار حوادث ,سرقت طلا

 

اخبار حوادث - سرقت طلای زنان مسافر از سوی راننده تبهکار

مردی که به بهانه جابه‌جایی مسافران زن، آنها را به بیابان منتقل می‌کرد و با تهدید به قتل پول و طلایشان را می‌دزدید، از سوی پلیس آگاهی شهرستان سیرجان در استان کرمان دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان در این باره به جام جم گفت: چند روز پیش زنی با حضور در پلیس آگاهی از مرد راننده ای به اتهام سرقت و زورگیری شکایت و عنوان کرد: به عنوان مسافر سوار یک خودرو شدم و در میانه راه راننده به بهانه این که خیابان ترافیک است، تغییر مسیر داد و به حومه شهر حرکت کرد وقتی به او اعتراض کردم، او با چاقو مرا به مرگ تهدید کرد و طلا و پول هایم را سرقت و مرا در بیابان رها کرد و متواری شد.

سرهنگ هادی ثمره افزود: با چهره نگاری رایانه ای از متهم فراری، مشخصات او و خودرو در اختیار گشت های انتظامی قرار گرفت و جستجو برای دستگیری وی آغاز شد. در ادامه جستجو ها، متهم فراری در حالی که زن جوان دیگری را به عنوان مسافر سوار کرده و قصد داشت با ربودن وی اموال او را نیز سرقت کند، از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شد.

وی یادآور شد: متهم با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی به ربودن مالباخته و سرقت اموال او اعتراف کرد و گفت: برای تامین هزینه اعتیاد با ربودن زنان مسافر اموالشان را سرقت می کردم.

هشدار

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با هشدار به شهروندان بویژه خانم ها از آنها خواست هنگام تردد در خیابان های شهر از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و از سوار شدن به خودروهای عبوری و شخصی خودداری کنند.

ثمره خاطرنشان کرد: بانوان در صورتی که در دام چنین افرادی گرفتار شدند مشخصات ظاهری سارقان و خودروهای آنها را به خاطر بسپارند و اطلاعات را به پلیس ارائه دهند. با صدور قرار قانونی برای متهم، تحقیقات تکمیلی از او ادامه دارد.
اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------