آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

"دیوانه تهران" دستگیر شد



اخبار ,اخبار حوادث , اراذل و اوباش

 

اخبار حوادث - "دیوانه تهران" دستگیر شد/تخریب موتورسیکلت مامور کلانتری تا عملیات ویژه پلیس امنیت

مردی که معروف به "دیوانه" بود، پس از روز ها فرار از دست ماموران اطلاعات و امنیت تهران بزرگ سرانجام در حال خواب دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در پی تخریب چندین دستگاه خودرو شهروندان در محله شهرک ولیعصر تهران که در تاریخ 4 تیر ماه توسط یکی از اراذل و اوباش به نام تهران به هویت جمشید معروف به "جمشید دیوانه"  پرونده‌ای در کلانتری شهرک ولیعصر تشکیل و جهت رسیدگی تخصصی تر در اختیار ماموران پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.
 
همچنين این دیوانه در 21 تیر ماه اقدام به درگیری و اهانت نسبت به مامورين گشت 110کلانتري 153 شهرک ولي عصر با حالت مستانه نموده و موتور سيکلت سازماني ماموران را را تخريب و چراغ گردان آن را بهمراه خود برده و شروع به بي حرمتي به مامورين نيروي انتظامي کرده و موجب برهم زدن نظم عمومي درشهرک ولي عصر گرديده بود.
 
ماموران بافعال نمودن سيستم منابع اطلاعاتی و رصدهاي اطلاعاتي نامبرده را در آدرس شهرک ولي عصر ميدان زاهدي که به صورت پنهاني به خانه ای قدیمی تردد مي کرد، شناسایی کردند.
 
سرانجام با اقدام به موقع ماموران در ساعت 11 صبح روز گذشته مخفیگاه متهم مورد محاصره قرار گرفت و وی در حالی که در طبقه سوم خواب بود ، دستگیر و به پایگاه پلیس امنیت منتقل شد.
 
سرهنگ علیرضا محرابی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهر تهران با تائید این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهم جهت سيرمراحل قانوني و کشف سایر جرائم در اختیار کارآگاهان پلیس امنیت عمومی تهران قرار دارد. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------