پایان فرار یک قاتل در صحنه سرقت



اخبار حوادث - پایان فرار یک قاتل در صحنه سرقت

قاتل فراری که در صحنه سرقت از خودرویی دستگیر شده است به جزئیات جنایت در پاتوق شیشه‌ای اعتراف کرد.

ساعت پنج عصر مردادماه سال جاری ماجرای قتل جوان 25 ساله‌ای به نام «حسین» به پلیس 110 تهران گزارش شد و دقایقی بعد تیمی از مأموران کلانتری 161 ابوذر برای بررسی این قتل وارد عمل شدند.

مأموران با مراجعه به صحنه جنایت در خیابان ابوذر دریافتند قربانی ابتدا در خانه‌ای قدیمی با ضربات چاقو بشدت زخمی شده و سپس با انتقال به بیمارستان ضیائیان به‌خاطر شدت خونریزی تسلیم مرگ شده است. با مخابره این جنایت به بازپرس جمشیدی از شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران، وی به تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مأموریت داد تا به رازگشایی از این قتل بپردازد. کارآگاهان در تجسس‌‌های میدانی دریافتند «حسین» روزحادثه برای مصرف شیشه به خانه دو دوستش به نام‌های داریوش و مهدی که باهم برادر هستند رفته و در درگیری با یکی از هم‌پاتوقی‌هایش که وی نیز مهدی نام دارد به قتل رسیده است.


با دستور بازپرس، این دو برادر دستگیر شدندو در بازجویی‌ها با ادعای بی‌گناهی، ادعا کردند که زمان قتل در خانه نبودند و هنگامی که به خانه بازگشته‌اند با پیکر خون‌آلود حسین روبه‌رو شده و برای نجات جانش وی را به بیمارستان رسانده‌اند ولی تلاش پزشکان بی‌نتیجه ماند.
ردیابی‌ها برای دستگیری عامل جنایت ادامه داشت تا اینکه تبهکار پس از 17 روز فرار هنگام سرقت لوازم داخلی یک خودرو در منطقه یافت‌آباد دستگیر شد و در بازجویی‌های ابتدایی در کلانتری به چندین سرقت و قتل حسین اعتراف کرد. وی در جلسه‌ بازپرسی به بازپرس جمشیدی گفت: من گاهی اوقات برای مصرف شیشه به خانه داریوش، برادر و پدرش می‌رفتم.

 

  روز حادثه با حسین به‌خاطر اختلاف‌های قدیمی با هم درگیر شدیم و با توجه به اینکه هر دویمان وضعیت مناسبی نداشتیم من ناخواسته با چاقو ضربه‌ای به سینه حسین زدم و هنگامی که وی نیمه جان روی زمین افتاد سریع آنجا را ترک کردم و به خانه یکی از بستگانم در شهریار رفتم. وی افزود: مدتی در مخفیگاهم زندگی زیرزمینی داشتم و منتظر بودم تا آب از آسیاب بیفتد و به خیال اینکه پلیس موفق به شناسایی عامل اصلی جنایت نشده است به محله‌ام بازگشتم و دوباره دزدی هایم را از سر گرفتم و هیچ‌گاه تصور نمی‌کردم به این زودی و آن هم به‌خاطر یک سرقت دستگیر شوم.


بازپرس جمشیدی در این باره به شوک گفت: با توجه به اعتراف‌های قاتل رسیدگی به پرونده همچنان در دستور کار قرار دارد و در چند روز آینده پس‌از بازسازی صحنه جنایت و روشن‌شدن زوایای پنهان آن پس از صدور کیفرخواست، پرونده برای رسیدگی در اختیار دادگاه قرار خواهد گرفت. وی‌در پایان گفت: دو برادر افیونی نیز به‌خاطر پنهان کردن ادله جرم همچنان در بازداشت موقت به‌سر می‌برند.
اخبارحوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------