آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

دوستي در خيابان، قتل در اتاق اجاره اي!



اخبار حوادث - دوستي در خيابان، قتل در اتاق اجاره اي!

جوان ۲۸ ساله اي که متهم است زني را در اتاق اجاره اي به قتل رسانده در حالي روز گذشته و در بازسازي صحنه جنايت، ارتکاب قتل را انکار مي کرد که پزشکي قانوني علت مرگ زن ۳۵ ساله را «خفگي» بر اثر انسداد راه تنفسي تشخيص داده است.

به گزارش خراسان، متهم اين پرونده جنايي که پس از حدود ۳ ماه فرار از چنگ قانون دستگير شده است صبح روز گذشته توسط کارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي به محل وقوع قتل در بولوار وحدت مشهد هدايت شد تا زواياي پنهان «مرگ در اتاق اجاره اي» را بازگو کند.

در آغاز بازسازي صحنه قتل، که کارآگاه محمدي (رئيس دايره قتل پليس آگاهي خراسان رضوي) نيز حضور داشت، ابتدا کارآگاه يساقي (افسر پرونده) خلاصه اي از ماجراي کشف جسد و چگونگي دستگيري متهم و همچنين اعترافات وي در مراحل بازجويي را تشريح کرد و سپس به دستور قاضي علي موحدي راد (قاضي ويژه قتل عمد) متهم ۲۸ ساله مقابل دوربين قوه قضاييه قرار گرفت تا ضمن بيان جزئيات حادثه به سوالات مقام قضايي پاسخ دهد.

او در حالي که سعي مي کرد استرس خود را پنهان کند، حلقه دستبندهاي آهنين را در دستانش جابه جا کرد و منتظر دستور قاضي ويژه قتل ماند. در اين هنگام قاضي موحدي راد با تفهيم اتهام قتل عمدي يک زن مسلمان از وي خواست تا مواظب اظهارات خود باشد و حقيقت ماجرا را بيان کند. او پس از معرفي خود و اظهار اين که قبلا با آن زن در خيابان دوست شده و پس از مدتي از وي خواستگاري کرده بود گفت: حدود ۳ روز قبل از حادثه از کرج به مشهد آمديم و من اتاقي را در يک منزل شخصي اجاره کردم. آن زن به مواد مخدر صنعتي اعتياد داشت و قرص هم مصرف مي کرد. روز حادثه من بيرون رفتم و او در اتاق اجاره اي تنها بود. وقتي به خانه بازگشتم ديدم او با وضعيتي وخيم و در حالت نشسته سرش را روي زمين قرار داده است. هنگامي که او را تکان دادم به زمين افتاد. فکر کردم بيهوش شده است چند سيلي به صورتش زدم اثري نکرد. با ني قليان چند ضربه به پاهايش زدم و سپس براي آن که ببينم از آن حالت خارج مي شود يا نه، پايش را با فندک سوزاندم!

وي درباره کبودي هاي ايجاد شده روي صورت و گلوي آن زن نيز گفت: احتمالاً کبودي ها به خاطر ضرباتي که به او زدم ايجاد شده است. در اين لحظه قاضي ويژه قتل عمد سوال کرد: «چند تکه دستمال کاغذي در دهان و گلوي متوفي هم وجود داشت چگونه آن ها را به داخل گلوي آن زن فرو کردي؟»

متهم پاسخ داد: وقتي ديدم آب از دهان او خارج مي شود چند تکه دستمال کاغذي را کنار لبش گذاشتم، اما آن ها را به گلوي او فرو نکردم. وي همچنين به سوال ديگر قاضي که پرسيد در آن شرايط حتي اگر کمي آب از دهان او هم خارج مي شد چه اتفاقي مي افتاد؟ اين گونه پاسخ داد: من دهانش را به زور باز کردم چون دهان او قفل شده بود.

متهم اين پرونده جنايي در ادامه اعترافاتش و درباره زيرپوشي که به دور گردن متوفي پيچيده شده بود نيز گفت: من لباس هاي او را تنش کردم و چون ترسيده بودم، بيرون رفتم و با اورژانس تماس گرفتم پس از آن هم از محل فرار کردم. او درباره اختلاف خود با زن جواني که با وي از کرج به مشهد آمده بود نيز گفت: من فقط به خاطر رعايت نکردن حجاب با او درگيري داشتم.

گزارش خراسان حاکي است: در حالي متهم اين اظهارات را بر زبان جاري مي کرد که يکي از مغازه داران مشهدي نيز از مشاجره شديد لفظي آن ها در داخل مغازه اش پرده برداشت. همچنين بررسي هاي پليس مشخص کرد که او هنگام فرار از مشهد و با تلفن همراه يک رهگذر با اورژانس تماس گرفته است تا اثري از خود بر جا نگذارد.

 بنابراين گزارش، پس از اعترافات متهم در صحنه جنايت، قاضي موحدي راد دستور پايان بازسازي صحنه قتل را صادر کرد و جوان ۲۸ ساله با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

سابقه خبر

آبان سال گذشته، مردي با اورژانس مشهد تماس گرفت و در حالي که به شدت نگران بود آدرس اتاق اجاره اي را به ماموران اورژانس داد و گفت: حال همسرم اصلا خوب نيست! و تلفن را قطع کرد. دقايقي بعد ماموران اورژانس با جسد زن ۳۵ ساله اي روبه رو شدند که زيرپوشي دور گردنش قرار داشت و آثار درگيري و ضرب و جرح نيز بر سر و صورت وي نمايان بود.

 با گزارش اين حادثه به پليس و قاضي ويژه قتل عمد، بررسي هاي قضايي توسط قاضي ويژه قتل عمد در اين باره آغاز شد. وقتي پزشک قانوني در معاينه جسد چند تکه دستمال کاغذي را نيز از گلوي متوفي خارج کرد اين پرونده رنگ جنايي گرفت. پزشکان قانوني در حالي علت مرگ وي را خفگي بر اثر انسداد راه تنفسي اعلام کردند که حدود ۱۲ ساعت از مرگ زن جوان گذشته بود. بدين ترتيب شناسايي مسافر فراري توسط کارآگاهان پليس آگاهي آغاز شد که ۳ ماه بعد وي در کرج به دام افتاد. 

اخبار حوادث - خراسان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------