آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

زلزله قوی سه استان کشور را لرزاند/50 نفر زخمی شدند/ اعزام گروه های امدادی از تهران



اخبار حوادث - زلزله قوی سه استان کشور را لرزاند/50 نفر زخمی شدند/ اعزام گروه های امدادی از تهران

زمین لرزه ای به بزرگی 6.1 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) صبح امروز دوشنبه سه استان ایلام، لرستان و خوزستان در غرب و جنوب غربی کشور را تکان داد.

به گزارش «انتخاب» به نقل از مرکز لرزه نگاری کشوری وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، این زلزله در ساعت 7و 2 دقیقه و 5 ثانیه رخ داد و کانون آن، حوالی مورموری در ایلام با موقعیت جغرافیایی 7/32 درجه عرض شمالی و 7/47 درجه طول شرقی اعلام شده است.

بر اساس این گزارش، کانون این زلزله سه کیلومتری مورموری، 36 کیلومتری موسیان و 41 کیلومتری دهلران در استان ایلام بود.

به گزارش مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، همچنین صبح امروز (دوشنبه) زمین لرزه ای به بزرگی 3،2 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) صبح امروز حوالی موسیان واقع در استان ایلام را لرزاند.

این زمین لرزه ساعت 8 و 58 قیقه و 51 ثانیه صبح امروز درعمق 10 کیلومتری حوالی موسیان واقع در استان ایلام به وقوع پیوست.

شبکه های لرزه نگاری وابسته به مرکز لرزه نگاری کشوری ، موقعیت این زمین لرزه را در عرض شمالی 32،64 درجه و طول شرقی 47،43 درجه ثبت کردند.

 خسارت سنگین به هشت روستای مورموری
استاندار ایلام از وارد شدن خسارت نسبتا سنگین به هشت روستا در اطراف شهر زلزله زده مورموری از توابع این استان در غرب کشور خبر داد.

محمدرضا مروارید صبح روز دوشنبه در گفت و گویی اعلام کرد: زلزله 6.2 ریشتری بامداد امروز به تاسیسات زیربنایی از جمله آب، برق و جاده های این روستاها خسارات زیادی وارد ساخته و بر اساس گزارش ها و برآوردهای اولیه خانه های روستاییان تا 50 درصد تخریب شده است.

وی گفت: تاکنون 50 تن از مصدومان حادثه زلزله مورموری برای مداوا به مراکز درمانی منطقه انتقال یافته اند و امداد رسانی به آسیب دیدگان توسط نیروهای امدادی همچنان ادامه دارد.

وی افزود: زلزله همچنین به تاسیسات زیربنایی شهر مورموری خساراتی وارد کرده است که هنوز آمار دقیقی از میزان خسارت وارد در دست نیست.

احمد کرمی مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام نیز گفت : امداد رسانی به آسیب دیدگان زلزله از نخستین دقایق وقوع حادثه آغاز شده است و امدادگران در حال انتقال مصدومان حادثه به مراکز درمانی هستند.

وی افزود : هنوز گزارش دقیقی از میزان خسارات زلزله ونیز تلفات احتمالی این حادثه دریافت نشده است.
اخبار حوادث - انتخاب

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------