هکر ۱۰۰۰حساب بانکی دستگیر شد



اخبار ,اخبار حواث ,هکر حساب بانکی

اخبار حوادث - هکر ۱۰۰۰حساب بانکی دستگیر شد

رئیس پلیس فتای استان خراسان شمالی از دستگیری عامل نفوذ به بیش از یک هزار حساب بانکی و سرقت ۹۰۰ میلیون ریال وجه نقد خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرگرد سهیل خاکشور رئیس پلیس فتای استان خراسان شمالی در این رابطه اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره پرونده کلاهبرداری اینترنتی از شهروندان، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس فتا استان خراسان شمالی قرار گرفت.

وی بیان داشت: با اقدامات انجام شده توسط مأموران پلیس فتا مشخص شد که کلاهبردار یا کلاهبرداران به صورت ماهرانه با نفوذ به بیش از یک هزار و 100 حساب بانکی شهروندان، اقدام به سرقت وجه از طریق شارژ تلفن همراه کرده‌اند که با توجه به حساسیت موضوع و تعداد شاکیان در استانهای مختلف کشور ، موضوع به صورت ویژه توسط این پلیس پیگیری شد.

رئیس پلیس فتا خراسان شمالی تصریح کرد: با تحقیقات تکمیلی و فشرده مأموران ، فردی در یکی از استانهای غربی کشور شناسایی و پس از چند روز تعقیب و مراقبت پلیسی، در یک عملیات غافلگیرانه حین فروش کارت شارژ دستگیر و جهت تحقیق و سیر مراحل قانونی پرونده به این استان منتقل شد.

سرگرد خاکشور در ادامه اظهار داشت: متهم ابتدا در بازجویی های اولیه منکر بزه انتصابی خود شد لذا با ارائه مستندات کافی توسط پلیس، متهم به نفوذ به بیش از یک هزار و 100 حساب بانکی شهروندان و سرقت بیش از 900 میلیون ریال اعتراف کرد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------