بازداشت مرد ایرانی به اتهام قتل همسرش در انگلیس



اخبار حوادث - بازداشت مرد ایرانی به اتهام قتل همسرش در انگلیس

مرد 35 ساله ایرانی، همسر 30 ساله خود را با 19 ضربه چاقو در منچستر انگلیس به قتل رساند.

به گزارش صفحه شوک شبکه ایران، بر اساس اعلام پلیس انگلیس، حسادت شوهر باعث بروز این قتل شده است.

 

پلیس انگلیس گزارش داده رفتار «فرخنده» - مقتول - حسادت و بدبینی جهانگیر - قاتل - را برانگیخته و باعث بروز این واقعه خونین شده است.

 

اطلاعات پلیس حاکیست، جهانگیر یک هفته قبل از اقدام به قتل همسرش، وی را تهدید به مرگ کرده بود.

 

مأموران جسد «فرخنده» را در آپارتمان شان واقع در منچستر یافته اند.

 

براساس گزارش پلیس، «فرخنده» در سال 2012 با شوهرش «جهانگیر» در حالی ازدواج کرده که از شوهر قبلی خود یک پسر شش ساله داشت.

 

اطلاعات پلیس حاکی است پسر شش ساله «فرخنده» نخستین کسی است که با جسد مادرش روبه رو شده بود.

 

در شب حادثه فرخنده به «مهمانی» رفته بود که شوهرش او را در حال گفت وگو با یک مرد دید و این موضوع باعث خشم «جهانگیر» شد و به همین خاطر در مشاجره شدیدی با زنش او را با ضربات پیاپی چاقو به قتل رساند.

 

«جهانگیر» پس از دستگیری از سوی پلیس قتل همسرش را پذیرفته و آن را ناشی از حسادت و کنترل نکردن احساسات خود توصیف کرده است.

 

پلیس انگلیس می گوید «جهانگیر» سال هاست در این کشور زندگی می کند و به خوبی با خلق و خوی مردم و زندگی آنها در کشورهای اروپایی آشنایی داشته است.

 

«کارلا کاتینگ» یکی از دوستان «فرخنده» درباره این قتل به پلیس گفت: «فرخنده» دو ماه قبل از آنکه کشته شود برایم تعریف کرده بود شوهرش با او بدرفتاری می کند.

 

«فرخنده» حتی یک بار گوشی تلفنش را روشن گذاشته بود که من حرف های شوهرش را هنگام مشاجره با او بشنوم و از این طریق شنیدم که «جهانگیر» با «فرخنده» در حال دعوا بوده و وی را تهدید به مرگ می کرد و سیلی محکمی هم به صورت «فرخنده» زده است.

 

اظهارات «کارلا» در دادگاه علیه جهانگیر بود. یکی دیگر از دوستان خانوادگی این زوج به نام «عبدالمجید» در جریان بازجویی گفت «جهانگیر» یک بار ضربه ای به صورت «فرخنده» زد و این به خاطر آن بود که «فرخنده» به او در مورد رفت و آمدها و ارتباط هایش دروغ می گفت. «عبدالمجید» اضافه کرد او و «فرخنده» فرزندانشان را به یک مدرسه می بردند و بارها «فرخنده» را دیده که صورتش کبود شده و زیر چشم هایش ورم داشت.

 

این شاهد اضافه کرد: حتی یک بار «فرخنده» به من گفت قصد دارد از «جهانگیر» جدا شود و رفتارهای او را به پلیس گزارش دهد. با وجود این درگیری ها بین زن و شوهر منجر به قتل فرخنده شد و قاتل (جهانگیر) پس از ضربات چاقو به گردن همسرش، جسد او را در اتاقی رها کرد تا اینکه پسر «فرخنده» با دیدن در قفل شده اتاق خواب با پلیس تماس گرفت و گفت ساعت هاست مادرش از خواب بیدار نمی شود و پلیس هم پس از ورود به آپارتمان با جسد خونین این زن روبه رو شد.

 

«جهانگیر» در دفاع از خود در دادگاه گفته که شب قتل یک ناشناس 25 بار با تلفن همراه همسرش تماس گرفته اما «فرخنده» هیچ پاسخی به این تماس ها نداده است.

 

با توجه به اظهارات متهم، قاضی «جان جونز» در این باره می گوید: قاتل تلفن های همسرش را شنود می کرد و قتل با برنامه ریزی صورت گرفته است، او حتی بارها همسرش را مورد ضرب و شتم قرار داده و تهدید به مرگ کرده بود.

 

به گزارش پلیس، هدف از ازدواج «جهانگیر» با «فرخنده» تنها برای اقامت بیشتر در بریتانیا بوده در غیر این صورت مجبور به ترک بریتانیا و بازگشت به ایران می شد. 

اخبار حوادث - شبکه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------