زن سارق در کمین سرقت‌ از مهمان‌های عروسی



اخبار حوادث - زن سارق در کمین سرقت‌ از مهمان‌های عروسی

زن جوانی که از تالارهای عروسی در شهرستان خرمشهر، اموال مهمان‌ها را سرقت می‌کرد، همراه برادرش دستگیر شد.

دادستان عمومی انقلاب شهرستان خرمشهر در این باره به جام جم گفت: چندی پیش زنی با حضور در پلیس آگاهی از سرقت محتویات کیفش شامل مقادیری پول، گوشی تلفن، کارت بانکی و طلا که برای عروس هدیه گرفته بود، در مراسم جشن ازدواج یکی از اقوام در یک تالار عروسی، شکایت کرد.

علیرضا باوی افزود: با دستور قضایی، تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری سارق آغاز شد تا این که افراد دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی، شکایت های مشابهی را ارائه کردند.

بررسی این پرونده ها نشان داد، دزدی ها به یک شیوه بوده و سرقت ها در چند تالار عروسی مختلف رخ داده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرمشهر یادآور شد: تحقیقات در این باره ادامه داشت تا این که چند روز پیش صاحب یک تالار با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و اعلام کرد یک زن سارق را در محل کارش دستگیر و او را در تالار محبوس کرده است.

وی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی با اطلاع از موضوع و اعزام به محل، زن سارق را به پلیس آگاهی منتقل و در بازرسی از کیفش، دو کیف زنانه کوچک و مقادیری طلا و پول کشف کردند.

وی یادآور شد: متهم با انتقال به مرکز پلیس، به سرقت های سریالی اعتراف و عنوان کرد که برادرش تالارهایی را که جشن عروسی برگزار می شد، شناسایی می کرد و خودش با حضور در این محل ها محتویات کیف مهمان ها را می دزدید. در ادامه تحقیقات معلوم شد اموالی که از این زن کشف شده، متعلق به دو نفر از زنان حاضر در مهمانی بود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرمشهر افزود: در پی اعتراف این زن سارق، کارآگاهان با اعزام به خانه متهم، برادرش را نیز دستگیر و در بازرسی از این محل، 14 دستگاه تلفن همراه، 13 سیمکارت، 9 عدد دیسک رایانه ای و 20 کیف زنانه را کشف کردند. این متهم نیز با انتقال به پلیس آگاهی، در بازجویی به همدستی با خواهرش در سرقت از مهمانان تالار ها اعتراف کرد.

با صدور قرار قانونی برای متهمان، تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.
اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------