قطع انگشتان دست سارق حرفه‌ای ابرکوه (+عکس)



اخبار ,اخبار حوادث ,سارق حرفه‌ای ابرکوه

 

اخبار حوادث - قطع انگشتان دست سارق حرفه‌ای ابرکوه

حکم قطع چهار انگشت دست راست مجرمي که کلکسيوني از جرايم شامل سرقت، کلاهبرداري و تحصيل مال از طريق نامشروع را در پرونده خود داشت در شهرستان ابرکوه استان يزد با حضور مسئولان قضايي و انتظامي به اجرا درآمد.

سرهنگ احمد غلامزاده فرمانده انتظامي شهرستان ابركوه استان یزد در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران در تشريح جزييات اين خبر گفت: در راستای اجراي دستور مقامات قضايي دادسرای عمومي شهرستان ابركوه و تاييد شعبه هفتم دادگاه تجديد نظر استان، در خصوص 32 فقره سرقت و كلاهبرداري و تحصيل مال از طريق نامشروع، متهم به نام «م ـ ن» به قطع چهار انگشت دست راست در انظار عمومي و تحمل يکسال حبس تعزيری و جزای نقدی و همچنین استرداد اموال تحصيل گرديده محکوم شد.

فرمانده انتظامي شهرستان ابركوه ادامه داد: چهار روز گذشته با صدور حکم قضايي،  مراسم قطع چهار انگشت دست راست متهم با دستگاه گيوتين، پس از خوانده شدن حکم مقابل بازداشتگاه شهرستان در ملاء عام به اجرا درآمد که مورد استقبال شهروندان قرار گرفت و موجبات رضايتمندی هر چه بيشتر مردم از عملکرد فرماندهي انتظامي و دستگاه قضايي در جهت ارتقاء امنيت و آسايش شد.

سرهنگ غلامزاده خاطر نشان کرد: پليس و دستگاه قضايي با عزم و اراده­اي جدی و راسخ مصمم هستند تا با شدت هر چه بيشتر با مخلان نظم و امنيت عمومي برخورد كرده و احساس آسايش و آرامش را در سطح شهرستان حاکم کنند. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------