(تصویر) شلیک به صورت یک محیط‌بان



اخبار حوادث - (تصویر) شلیک به صورت یک محیط‌بان

مدیر روابط عمومی حفاظت محیط‌زیست سمنان از مجروح‌شدن یکی از محیط‌بانان این استان توسط شکارچیان غیرمجاز خبر داد.

سعید شکری در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر افزود: یک اکیپ سه نفره از محیط‌بانان محیط‌زیست استان ساعت 3 بامداد دیروز در حال گشت‌زنی شبانه در منطقه خوش ییلاق شاهرود بودند که به چهار شکارچی غیرمجاز برخورد و آنها را تعقیب می‌کنند.

مدیر روابط عمومی محیط‌زیست سمنان ادامه‌داد: شکارچیان متخلف که سوار بر دو موتوسیکلت بودند از محل فرار کرده و محیط‌بانان به تعقیب آنان می‌پردازند که در بین راه شکارچیان به طرف محیط‌بانان شلیک می‌کنند که تیر نخست به شیشه خودرو برخورد می‌کند اما یکی از محیط‌بانان در شلیک دوم زخمی می‌شود.

 

اخبار ,اخبار حوادث ,شلیک شکارچیان متخلف به محیط بان


شکری با بیان اینکه شلیک از سوی یک اسلحه ساچمه‌ای صورت گرفته افزود: ساچمه‌هایی از این فشنگ به صورت این محیط‌بان برخورد و بعد از عبور از فضای دهان وی از صورت وی بیرون می‌زند.

وی با بیان اینکه این محیط‌بان شاهرودی، "حسین عجم" نام دارد، اظهارکرد: این محیط‌بان هم‌اکنون در بیمارستان شاهرود بستری است و خوشبختانه حال عمومی وی خوب است.

مدیر روابط عمومی محیط‌زیست سمنان در پاسخ به پرسشی پیرامون شکارچیان غیرمجاز به ایسنا گفت: شکارچیان بعد از مجروح کردن این محیط‌بان از منطقه فرار کرده و شناسایی نشد البته سرنخ‌هایی وجود دارد که همکاران در حال پیگیری هستند و بزودی خاطیان دستگیر و مطابق قانون با آنها برخورد می‌شود.

وی همچنین گفت: ممکن است محیط بان شاهرودی ظرف یکی دو روز آینده از بیمارستان مرخص شود.

محیط زیست استان سمنان در یک دهه گذشته چندین شهید در حفاظت از انفال الهی و حفاظت محیط‌زیست تقدیم کرده است.
اخبار حوادث  - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------