مامور قلابی اداره آب و فاضلاب دستگیر شد



اخبار ,اخبار حوادث ,مامور قلابی

 

اخبار حوادث - مامور قلابی اداره آب و فاضلاب دستگیر شد/ اخاذی از ساکنین مجتمع‌های مسکونی شمال تهران

فردی که با جعل عنوان مامور اداره آب و فاضلاب قصد اخاذی از شهروندان را داشت با تلاش ماموران انتظامی پایتخت شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ ساعت 10 و 48 دقیقه روز گذشته برابر اعلام مرکز فوريتهاي پليسي 110 مبنی بر حضور جاعل مامورنما در آدرس نياوران، خیابان قمي ماموران گشت 110 این یگان بلافاصله جهت بررسی صحت و سقم موضوع به محل اعزام  شدند.

با حضور ماموران شخصي به هويت "محمود" مدیر یکی از ساختمان های مسکونی در آدرس فوق به واحد گشت مراجعه و اظهار داشت: فردی به هویت "منصور" به اینجانب مراجعه و اظهار داشته کارمند آب و فاضلاب شمیران می باشم و مصرف آب ساختمان شما بیشتر از حد مجاز می باشد و باید جریمه شوید و یک شماره کارت داد تا مبلغ جریمه را پرداخت کنیم و من که به این عمل نامبرده مشکوک شده بودم تصمیم گرفتم تا با تماس با 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهم.

در ادامه ماموران متهم را در محل مورد بازجویی های فنی قرار دادند که در خلال بازجویی های پلیسی از متهم مشخص شد وی تحت پوشش مامور اداره آب و فاضلاب و به بهانه اینکه مصرف آب شرب ساختمان بیش از حد مجاز اعلام شده از این طریق اقدام به اخاذی از ساکنان و شهروندان مجتمع های مسکونی در شمال تهران می کند که بلافاصله دستگیر و به کلانتری منتقل شد .

رییس کلانتری 122 دربند درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: متهم ضمن تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------