جزییات انهدام دو باند مخوف قاچاق تریاک



اخبار ,اخبار حوادث ,قاچاق تریاک

اخبار حوادث - جزییات انهدام دو باند مخوف قاچاق تریاک/ هلاكت قاچاقچي سرانجام درگیری با یگان تکاور

جانشين فرمانده انتظامي استان اصفهان از انهدام دو باند قاچاق و هلاكت يك قاچاقچي مواد مخدر در درگيري با ماموران اين فرماندهي و كشف 169 كيلو گرم ترياك در 24 ساعت گذشته خبرداد.

سرهنگ حسين زاده جانشين فرمانده انتظامي استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت:  در ادامه طرح هاي مبارزه با قاچاقچيان و سوداگران مرگ در سطح استان ماموران اين فرماندهي طي 24 ساعت گذشته توانستند با اشرافيت كامل خود دو باند قاچاق مواد مخدر را منهدم و اعضاي آنها را دستگير كنند.

وي افزود: دراين رابطه ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان در دو عمليات جداگانه سه دستگاه خودروي متعلق به قاچاقچيان مواد مخدر را شناسايي و سه نفر را در اين رابطه دستگير و در بازرسي از خودروهاي آنها مقدار 80 كيلوگرم ترياك را كشف كردند.

اين مقام مسئول عنوان داشت: همچنين ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان شهرضا نيز با اشرافيت كامل خود بر روي باندهاي قاچاق يك باند قاچاق مواد مخدر را شناسايي و در بازرسي از دو دستگاه خودروي متعلق به آنها مقدار 64 كيلو و 200 گرم ترياك را كشف و سه نفر را در اين رابطه دستگير كردند.

سرهنگ حسين زاده همچنين از به هلاكت رسيدن يك قاچاقچي ديگر مواد مخدر در درگيري بين ماموران يگان تكاوري اين فرماندهي در جاده هاي خاكي اطراف ايست و بازرسي شهيد امامي شهرستان شهرضا خبر داد و گفت: از كوله پشتي همراه متهم مقدار 24 كيلو و 900 گرم ترياك و يك قبضه كلت كمري به همراه خشابي كه در دستش بود كشف شد.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------