اعتراف مرد شیشه‌ای به 2قتل



اخبار حوادث - اعتراف مرد شیشه‌ای به 2قتل

مردی که بعد از مصرف ماده‌مخدر شیشه دونفر را کشته و اجسادشان را آتش زده بود در بازجویی‌ها به جرمش اعتراف کرد.

کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی پس از اطلاع از وقوع حریق در گاوداری متروکه و کشف اجساد دونفر داخل اتاقک به تحقیق پرداختند و فهمیدند گاوداری متعلق به مردی 25ساله به نام حمید است که معلولیت جسمی و حرکتی دارد.

 

حمید در همان محل اقامت داشت و آنجا را بعد از فوت پدرش به پاتوق افراد سابقه‌دار و معتاد تبدیل کرده بود. او به‌عنوان یکی از متوفیان شناسایی شد اما از هویت مقتول دوم سرنخی در دست نبود.

 

کارآگاهان عصایی را میان خاکسترهای به‌جامانده، پیدا کردند و با تحقیق از اولیای‌دم حمید فهمیدند عصا متعلق به وی نیست بلکه برای مرد معتاد 23ساله‌ای است که تکدی‌گری می‌کند و شب‌ها را به دلیل نداشتن جا نزد متوفی می‌ماند. کارآگاهان با بررسی‌های بیشتر و شناسایی افراد معتادی که به گاوداری تردد داشتند، متوجه شدند هر دو مقتول به اتهام اعتیاد مدتی‌پیش دستگیر و به کمپ منتقل شده‌اند. آنها در ادامه تحقیقات با مراجعه به پلیس مواد مخدر به هویت اصلی متهم پی بردند و وی را دستگیر کردند.

 

متهم ابتدا منکر هرگونه ارتباط با موضوع قتل شد ولی با بازجویی‌های علمی دقیق و ارایه مستندات و مدارک جمع‌آوری‌شده لب به اعتراف گشود و گفت: به‌دلیل اعتیاد یک ماه قبل از خانه بیرون زدم و در تبریز در پارک‌ها می‌خوابیدم تا اینکه با حمید آشنا شدم و چون او معلول بود به وی کمک می‌کردم و او نیز در عوض اجازه می‌داد شب‌ها پیش او بمانم ولی چون متوفی دوم مرا لو داد و به اتهام اعتیاد دستگیر و به کمپ برده شدم از وی کینه داشتم به همین دلیل شب حادثه نزد وی رفتم و پس از استعمال شیشه با او مشاجره کردم و سپس با چوب به سرش زدم. چون حمید سروصدا می‌کرد او را نیز با چوب زدم. سپس چوب‌هایی را که داخل محوطه بود جمع‌آوری کردم، روی اجساد گذاشتم و آتش زدم. بنا بر این گزارش متهم در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد.
اخبار حوادث - شرق

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------