محاكمه مسوولان كمپ ترك اعتياد به اتهام قتل



اخبار حوادث  - محاكمه مسوولان كمپ ترك اعتياد به اتهام قتل

مسوولان كمپ ترك اعتياد كه با شكنجه مرد معتاد او را به قتل رسانده بودند در دادگاه كيفري پاي ميز محاكمه قرار گرفتند.

به گزارش اعتماد، 27 مهر ماه سال 91 ماموران پليس در جريان مرگ مشكوك مرد 23 ساله‌يي در يك كمپ ترك اعتياد در «قوچ حصار» قرار گرفته‌اند.

جوان 21 ساله‌يي به نام هادي كه مسعود را به بيمارستان انتقال داده بود در تحقيقات اوليه گفت: مسعود براي ترك اعتياد از سوي دوستانش به كمپ آورده شده بود اما صبح امروز قصد داشت از پشت بام فرار كند كه به پايين سقوط كرد.

 در ادامه تحقيقات سه نفر از مسوولان كمپ به نام‌هاي حسن 19 ساله، حسين 30 ساله و محسن 33 ساله شناسايي شدند و پرونده براي رسيدگي در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي تهران قرار گرفت.

ماموران در ادامه به تحقيق از افراد حاضر در كمپ پرداختند كه يكي از آنها گفت: مسعود قصد فرار از كمپ را داشت كه مسوولان آنجا او را با زنجير و طناب به درختي بسته و او را به‌شدت كتك زدند. مسعود درخواست آب كرد كه محسن شلنگ آب را در داخل دهان او قرار داد كه باعث مرگ مسعود شد.

در ادامه محسن به جرم خود اعتراف كرد و پرونده براي محاكمه به شعبه 71 دادگاه كيفري استان تهران فرستاده شد. صبح ديروز جلسه محاكمه متهمان به رياست قاضي عزيزمحمدي و با حضور چهار قاضي مستشار برگزار شد.

در ابتداي اين جلسه نماينده دادستان با تشريح كيفرخواست گفت: در اين پرونده محسن متهم به مباشرت در قتل مسعود و سه متهم ديگر متهم به معاونت در قتل هستند. در ادامه اولياي دم مقتول نيز خواستار قصاص قاتل شدند.

 رييس دادگاه با تفهيم اتهام به محسن از او خواست به دفاع از خود بپردازد كه مرد جوان با رد اتهامش گفت: من پيش از اين در اين كمپ اعتيادم را ترك كرده بودم، شب حادثه براي ديدن دوستانم به آنجا رفتم. مسعود از كمپ فرار كرده بود و هادي و حسين او را پيدا كرده و به كمپ بازگرداندند. آنها مسعود را به درخت بسته و كتك زدند. مقتول بيهوش شده بود كه من شلنگ آب را روي صورتش گرفتم تا به هوش بيايد. من قصد كشتن او را نداشتم.

در ادامه متهمان ديگر نيز در جايگاه قرار گرفته و مدعي شدند مسعود قصد فرار از كمپ را داشته و آنها او را كتك زدند و هيچ نقشي در قتل او نداشتند.

پس از آخرين دفاعيات متهمان قضات دادگاه براي تصميم‌گيري وارد شور شدند.
اخبار حوادث - اعتماد

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------