افشای راز قتل پس از 8 سال



اخبار حوادث -  افشای راز قتل پس از 8 سال

مردی که هشت‌سال قبل زنی را به قتل رسانده بود بعد از دستگیری به اتهام سرقت از راز جنایت پرده برداشت.

ماموران پلیس یزد سال 85 در جریان وقوع حادثه برای زنی 60ساله قرار گرفتند و متوجه شدند این زن مورد ضرب‌وجرح قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شده است. زن میانسال بعد از حدود یک هفته با وجود تلاش پزشکان جانش را از دست داد و پس از آن تحقیقات وارد مرحله تازه‌ای شد.

کارآگاهان بعد از حضور در خانه این زن سعی کردند شواهد و سرنخ‌هایی را که در رازگشایی از این جنایت مفید است، جمع‌آوری کنند اما به نتیجه‌ای نرسیدند و این پرونده به‌صورت راکد باقی ماند. در شرایطی که معلوم نبود زن میانسال به چه دلیل و توسط چه کسی کشته شده است ماموران پلیس یزد دوماه قبل در پی اعلام چند فقره سرقت از منازل زنان وارد عمل شدند و توانستند عامل اصلی این دزدی‌ها را که جوانی 28ساله به‌نام بابک است، شناسایی و دستگیر کنند. پس از آن پرونده اتهامی بابک به جریان افتاد و تحقیقات از او ادامه داشت تا اینکه مرد جوان اعتراف کرد علاوه بر سرقت‌های زنجیره‌ای مرتکب قتل نیز شده است.

بابک توضیح داد: «هشت‌سال قبل خانه‌ای را زیرنظر گرفتم و وقتی فهمیدم زنی میانسال در آنجا زندگی می‌کند و تنهاست به قصد سرقت و آزارواذیت وارد خانه شدم اما آن زن در برابرم مقاومت کرد و درگیری میان ما رخ داد که من او را هل دادم. آن زن به زمین افتاد و سرش به گوشه میز خورد پس از آن از هوش رفت. وقتی فهمیدم آن زن مرده است به شدت ترسیدم و فرار کردم چون سرنخی از خودم به‌جا نگذاشته بودم در این مدت دستگیر نشدم.»

ماموران بعد از شنیدن اعترافات بابک به این نتیجه رسیدند که گفته‌های او با یافته‌های پلیس در محل جنایت مطابقت دارد. در همین حال اتهامات تازه‌ای علیه بابک مطرح و گفته شد که او برخی مالباختگان را مورد آزار و اذیت نیز قرار داده است.

بنابر این گزارش متهم در حال حاضر در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات از آنها ادامه دارد.
اخبار حوادث -  شرق

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------