آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

قتل نوعروس به دلیل سو ظن



اخبار حوادث - قتل نوعروس به دلیل سو ظن

مردی که همسرش را به‌دلیل سوءظن به قتل رسانده در بازداشت به‌سر می‌برد و پرونده او به جریان افتاده است.  متهم به قتل که جواد نام دارد چندروز قبل، نزد ماموران انتظامی استان خراسان‌رضوی رفت و ادعا کرد همسرش را کشته است. او گفت: «به‌دلیل عذاب وجدان تصمیم گرفتم خودم را معرفی کنم.»

ماموران بعد از شنیدن اظهارات این جوان، راهی خانه او شدند و در آنجا جنازه زنی 20ساله به‌نام مریم را در حالی که روسری دور گردنش پیچیده و خفه شده بود، پیدا کردند. در ادامه، جواد تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: «من و مریم 50روز قبل با هم ازدواج کردیم اما از همان اول اختلافاتی داشتیم. همسرم مرتب با تلفن همراهش مشغول بود و پیامک‌بازی می‌کرد؛ به همین دلیل به او مشکوک شده بودم.»

متهم به قتل ادامه داد: «بعد از چندبار مشاجره، با هم قهر کردیم تا اینکه شب حادثه حدود ساعت 11 به خانه بازگشتم اما هرچه زنگ زدم کسی در را باز نکرد هر طور که بود داخل خانه رفتم و برای خودم غذا درست کردم. بعد از آن مشغول استراحت شدم. زنم هم از اتاق بیرون نیامد و همچنان پیامک‌بازی می‌کرد. وقتی شرایط را اینطور دیدم با پدر مریم تماس گرفتم. در حال صحبت با او بودم که دیدم مریم لباس‌هایش را پوشیده تا از خانه بیرون برود. پدرش به من گفت مانعش شوم. من هم همین کار را کردم. بعد از آن بود که دوباره مشاجره بالا گرفت. زنم صدای تلویزیون را بلند کرد چون افسردگی دارم صدای بلند آزارم می‌دهد این موضوع را به مریم گفتم و او جواب داد تو دیوانه‌ای. این حرفش مرا به‌شدت عصبانی کرد و با هم به صورت فیزیکی درگیر شدیم و در نهایت او را با روسری خفه کردم.»

جواد در ادامه اعترافاتش گفت: «بعد از درگیری، به خانه مادر و خواهرم رفتم؛ سپس تصمیم گرفتم خودم را تسلیم کنم.»بنا بر این گزارش، متهم در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

در همین حال پرونده قتل زنی که زیر کتک‌های شوهرش از هوش رفته و بعد فوت شده ‌است، به‌زودی در دادگاه کیفری ‌استان تهران رسیدگی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ما، ماموران پلیس تهران، آذر سال گذشته در جریان مرگ زنی جوان به نام ژاله قرار گرفتند و برای تحقیق در مورد این گزارش، به بیمارستان اعزام شدند. تحقیقات نشان داد ژاله توسط همسرش سبحان به بیمارستان برده‌ شده و از همان ابتدا بیهوش بود. به این ترتیب بازجویی‌ها از سبحان آغاز شد.

 

این مرد در همان ابتدای تحقیقات به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: صبح بود که با بوی غذای سوخته از خواب بیدار و متوجه شدم ژاله قابلمه غذا را روی اجاق روشن گذاشته و بعد خوابیده‌ است. او را بیدار کردم و سر این موضوع با هم جروبحث کردیم و من به‌شدت ژاله را کتک زدم. بعد به رختخوابم رفتم و خوابیدم. ظهر بود که بیدار شدم. به آشپزخانه رفتم تا چیزی برای خوردن برای خودم آماده کنم.

 

ژاله دنبال من آمد و گفت اتفاق صبح عمدی نبوده و از من خواست کنار بروم تا او غذا درست کند. از اینکه زنم نسبت به غذا بی‌توجهی کرده‌ بود هنوز عصبانی بودم. کمربند را برداشتم و او را زدم و بعد هلش دادم که سرش به لبه میز برخورد کرد و به زمین افتاد. ژاله بلند شد و به گوشه‌ای رفت. نشسته‌ بود و حرفی نمی‌زد. من هم تریاک کشیدم و بعد هم دوباره برای استراحت به رختخوابم رفتم.»

متهم گفت: «چندساعت بعد، یکی از آشنایانم به‌نام سعید آمد. او همسرش را به خانه ما آورده ‌بود. در را باز کردم و به اتفاق همسر سعید وارد خانه شدیم و من دیدم ژاله وسط هال روی زمین افتاده‌ و بیهوش است. سعید ماشین را روشن کرده‌ بود که برود. دنبالش دویدم تا بماند و ژاله را به بیمارستان ببریم. او را سوار ماشین کردیم و به بیمارستان رساندیم. هنوز نفس داشت. پزشکان دور تختش جمع شدند اما بعد از چند ساعت به ما گفتند او فوت شده ‌است. من قصد کشتن همسرم را نداشتم و او را دوست داشتم. فقط آن روز از دستش عصبانی شده‌ بودم.»

این در حالی بود که اولیای‌دم ژاله بعد از اطلاع از مرگ دخترشان، علیه سبحان شکایت کردند و خواستار قصاص وی شدند. این پرونده با صدور کیفرخواست علیه متهم، برای رسیدگی به شعبه 113 دادگاه کیفری ‌استان تهران فرستاده ‌شد.
اخبار حوادث -  شرق

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------