سرگرد قلابی خرم آباد دستگیر شد



اخبار ,اخبار حوادث ,سرگرد قلابی

 

اخبار حوادث - سرگرد قلابی خرم آباد دستگیر شد/ جزییات 500 میلیون کلاهبرداری از مردم

رييس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان لرستان از دستگيري کلاهبردار مامور نما در شهرستان خرم آباد که مبلغ 500 ميليون ريال از شهروندان کلاهبرداري کرده بود خبر داد.

سرهنگ دالوند رييس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان لرستان در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران در تشريح اين خبر گفت: در پي مراجعه شهروندي مبني بر اينکه فردي با لباس نيروي انتظامي با درجه سرگردي خود را يکي از مسئولان پليس راهور معرفي و تحت عنوان اينکه داراي نفوذ بالايي در سازمان مي باشد در کوتاهترين زمان ممکن قادر است هر کاري را انجام دهد ، پس از بکار گيري شيوه هاي متقلبانه با حيله و نيرنگ مبني بر اينکه مالباخته را در پليس راهور استخدام نمايد ، ده ميليون ريال از وي کلاهبرداري مي کند ، موضوع به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداري قرار گرفت.

رييس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان لرستان ادامه داد: ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداري پليس آگاهي استان با تحقيات گسترده کلاهبردار مامور نما را شناسايي و با پيگيري اطلاعاتي در شهرستان خرم اباد دستگير کردند.

اين مقام مسئول تصريح کرد : متهم در بازجويي اوليه گفت ، ابتدا سوژه مورد نظر را که داراي مشکل يا اينکه دنبال کار مي گردد را شناسايي و با حيله و نيرنگ مبني بر اينکه مي توانم استخدام ، گواهينامه ، خلافي و ... براي آنها انجام دهم مبالغي از آنان اخذ نموده ام.

سرهنگ دالوند با اشاره به اينکه تاکنون 5 مالباخته شناسايي شده اند ، گفت : تاکنون مبلغ 500 ميليون ريال کلاهبرداري از متهم کشف شده است. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------