شليک پليس براي دستگيري دزد طلا



اخبار حوادث - شليک پليس براي دستگيري دزد طلا

معتاد ۳۲ ساله اي که حدود ۲۰۰ گرم طلا را سرقت کرده بود، هنگام خريد مواد مخدر در کمين مأموران عمليات ويژه پليس مشهد گرفتار شد و پس از يک ساعت تعقيب و گريز با شليک گلوله به دام افتاد.

به گزارش خراسان، مأموران عمليات ويژه پليس مشهد در ادامه رديابي هاي اطلاعاتي خود براي مبارزه گسترده با سوداگران مرگ، پاتوق يکي از خرده فروشان را در بولوار توس زير نظر داشتند که ناگهان جواني در حالي که پلاستيک مشکي رنگي را در دست داشت براي خريد مواد مخدر وارد کمين مأموران شد. او در يک لحظه، با ديدن مأموران پا به فرار گذاشت و پلاستيک مشکي را نيز داخل کوچه پرت کرد.

اين گزارش حاکي است: با فرار جوان مظنون، گروهي از مأموران عمليات ويژه در حالي به تعقيب او پرداختند که حدود ۲۰۰ گرم النگو، انگشتر، گردنبند و... از داخل پلاستيک مشکي کشف شد. مأموران پس از حدود يک ساعت تعقيب شبانه متهم در کوچه پس کوچه هاي اطراف، با شليک چند تير هوايي، او را زمين گير و دستگير کردند.

تحقيقات پليس که با دستور سرگرد بهرام زاده (رئيس عمليات ويژه پليس مشهد) انجام شد مشخص کرد که معتاد ۳۲ ساله از سارقان حرفه اي منزل است و طلاها را نيز از يک منزل در جاده قديم قوچان سرقت کرده است.

 بنابراين گزارش، پس از ارسال پرونده به شعبه ۸۱۰ مجتمع قضايي شهيد قدوسي، «قاضي ترابيان» دستور انجام بررسي هاي بيشتر درباره جرايم ديگر توسط متهم را در حالي صادر کرد که احتمال مي رود وي به منازل ديگري نيز دستبرد زده باشد. 

اخبار حوادث - خراسان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------