قتل همسر دوم / کشف جسد از داخل کمد دیواری



اخبار حوادث - جزییات قتل همسر دوم در بیرجند/ کشف جسد از داخل کمد دیواری

اسفند سال 91 در بيرجند فردي به هويت (ب-ش) 42 ساله ، که متهم است همسر دوم خود را به قتل رسانده و جسد همسرش را در کمد ديواري منزل مخفي کرده بود از محل متواري شد .

سرهنگ عرب زاده رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي خراسان جنوبي در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت : اسفند سال 91 در بيرجند فردي به هويت (ب-ش) 42 ساله ، که متهم است همسر دوم خود را به قتل رسانده و جسد همسرش را در کمد ديواري منزل مخفي کرده بود از محل متواري شد .

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي خراسان جنوبي ادامه داد: دستگيري متهم فراري توسط کارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي استان در دستور کار قرار گرفت و بعد از گذشت 18 ماه از متواري بودن وی در تحقيقات و اقدامات پليسي مشخص شد متهم در چالوس در يک شرکت مشغول به کارهاي خدماتي است .

سرهنگ عرب زاده افزود : با گرفتن نيابت قضايي کارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي استان به شهرستان چالوس عزيمت کرده و با همکاري ماموران آگاهي آن شهرستان متهم فراري را دستگير کردند .

به گفته وي ، با انتقال متهم به استان خراسان جنوبي وي در مقابل کارآگاهان آگاهي اتهام قتل همسرش را پذيرفت .

سرهنگ عرب زاده در ادامه بیان داشت: متهم انگيزه قتل خود را اختلافات خانوادگي عنوان کرد و افزود : روز حادثه با همسرم مشاجره لفظي داشتم ، نمي دانم چه شد که اين مشاجره بالا گرفت و من هم با دست گلوي او را گرفتم وقتي او را رها کردم ديگر بي جان شده بود ، جسد او را داخل کمد ديواري گذاشتم و از ترس گريختم .

متهم 42 ساله در ادامه گفت : در اين مدت کابوس دستگيري خواب را از چشمانم ربوده بود و در اين 18 ماه دائم محل اقامت خود را تغيير مي دادم تا دستگير نشوم .

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------