پزشک قلابی در نقش شیطان



اخبار ,اخبار حوادث ,پزشک قلابی

 

اخبار حوادث - پزشک قلابی در نقش شیطان

پزشک قلابی که به بهانه درمان با طب سنتی و به دست آوردن تصاویر خصوصی یک دختر جوان قصد آزار و اذیت و اخاذی از او را داشت، از سوی پلیس فتای استان خراسان رضوی دستگیر شد.

به گزارش جام جم، چند روز پیش دختر جوانی با حضور در پلیس فتای استان خراسان رضوی از یک پزشک طب سنتی شکایت کرد و گفت: به بیماری پوستی مبتلا شده بودم برای درمان به چند پزشک مراجعه کردم، اما نتیجه نگرفتم و به پیشنهاد یکی از دوستانم تصمیم گرفتم نزد یک پزشک طب سنتی بروم و خود را با دارو های گیاهی مداوا کنم.

وی اضافه کرد: پس از جستجو دفتر یک پزشک طب سنتی را یافته و او پس از بررسی وضع من، گفت داروهای دست سازی که در اختیارم قرار می دهد، باعث بهبود من خواهد شد.

شاکی یادآور شد: او خواست هر هفته دو مرتبه به دفترش بروم تا بیماری مرا پس از مصرف داروها بررسی کند. به دلیل مشغله کاری و دوری مسافت نمی توانستم هر هفته نزد پزشک بروم. بنابراین پیشنهاد داد هفته ای یک بار از صورت و بخش هایی از بدنم که دچار ناراحتی شده بود، برای او تصویر تهیه کرده و به پست الکترونیکی وی ارسال و روز های بعد نتیجه را دریافت کنم.

وی گفت: با اعتماد به مرد پزشک، طبق خواسته او عمل کردم، اما پاسخ پزشکی او را دریافت نکردم وقتی با او تماس گرفتم، مرا تهدید کرد باید به او پول پرداخت کرده و ارتباط پنهانی داشته باشم. در غیر این صورت تصاویری را که برای درمان ارسال کرده ام در اینترنت پخش می کند.

با تشکیل پرونده و دستور قضایی، تحقیقات پلیس فتا برای دستگیری پزشک حیله گر آغاز و معلوم شد، او چند روز است در محل کارش حاضر نمی شود. با زیر نظر گرفتن محل، سرانجام دو روز پیش متهم که قصد وارد شدن به محل کارش را داشت، دستگیر شد.

ماموران فتا در بازرسی از مخفیگاه متهم بیش از 2000 عدد انواع داروهای مختلف چاقی، لاغری، درمان مشکلات جنسی، نازایی و ناراحتی های پوستی و داروهای به اصطلاح جوانی را به دست آوردند که بیشتر آنها تقلبی بوده و روی آن برچسب های جعلی چند شرکت معتبر خارجی نصب شده بود.

متهم برای ادامه تحقیقات به پلیس فتا منتقل و با استعلام از سازمان نظام پزشکی معلوم شد وی پزشک نیست و این عنوان را جعل کرده است.

با به دست آمدن این اطلاعات، متهم در تحقیقات گفت: مدتی است داروهای دست ساز و تقلبی می فروشم و با فریب شاکی تصاویر او را به دست آورده و قصد آزار او را داشتم که دستگیر شدم.

رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی در این باره به خبرنگار ما گفت: با اعتراف متهم، برای او قرار قانونی صادر و ماموران پلیس فتا در حال بررسی رایانه های وی هستند تا با رمزگشایی آن مشخص شود آیا پزشک قلابی افراد دیگری را نیز قربانی امیال پلید خود کرده یا خیر.

سرهنگ سیدمحسن عرفانی با هشدار به مردم بویژه خانم ها گفت: اعتماد به افراد ناشناس زمینه ساز رخداد های تلخ است، باید هوشیار بود و از قرار دادن عکس و تصاویر خصوصی در اختیار دیگران خودداری کرد.
اخبار حوادث  - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------