قتل هولناک راننده مسافربر در مشهد



اخبار حوادث - قتل هولناک راننده مسافربر در مشهد

با کشف جسد جواني در مشهد که به طرز هولناکي به قتل رسيده است، تلاش کارآگاهان پليس آگاهي خراسان رضوي با دستورات ويژه قضايي، براي شناسايي و دستگيري عامل يا عاملان اين جنايت آغاز شد.

به گزارش خراسان، دقايق اوليه بامداد روز گذشته هنگامي که کارگران شهرداري مشغول جمع آوري زباله در خيابان ايثارگران بودند به روکش هاي صندلي يک خودرو برخورد کردند که دور شيئي پيچانده شده و به صورت غيرمتعارف کنار درختي در باغچه پياده رو رها شده بود

 به دليل سنگين بودن شيء داخل روکش ها، کارگران احتمال دادند که ممکن است شهروندان نخاله هاي ساختماني را داخل روکش هاي صندلي ريخته باشند اما وقتي آن ها روکش ها را از روي زمين بلند کردند ناگهان سر جسدي از داخل آن بيرون آمد.

کارگران با مشاهده جسد يک جوان بلافاصله موضوع را به پليس گزارش دادند و بدين ترتيب ماموران کلانتري خواجه ربيع براي بررسي ماجرا به محل کشف جسد عزيمت کردند. آنان با مشاهده جسدي که ابتدا درون پارچه بزرگ سبز رنگ پيچانده شده بود، صحنه کشف جسد را حفظ کردند و مراتب را به قاضي موحدي راد (قاضي ويژه قتل عمد) اطلاع دادند.

 با توجه به اهميت ماجرا و در حالي که هنوز دقايقي از نيمه شب سپري نشده بود، مقام قضايي به همراه کارآگاهان پليس  آگاهي و عوامل بررسي صحنه جرم، تحقيقات خود را در اين باره آغاز کرد. بررسي ها نشان مي داد عامل يا عاملان جنايت طنابي را چند بار دور گردن جوان ۲۵ ساله حلقه کرده و سپس با رشته طناب دست هاي او را از پشت سر به پاهايش بسته اند.

 اين گزارش حاکي است: پس از انجام يک سري تحقيقات قضايي در اطراف محل کشف جسد و با سرنخ هايي که اوايل بامداد روز گذشته به دست آمد، کارآگاهان با راهنمايي قاضي ويژه قتل عمد، موفق شدند خانواده مقتول را شناسايي کنند.

بررسي هاي بيشتر بيانگر آن بود که مقتول با خودروي پيکان به شغل مسافربري اشتغال داشته است. با کشف هويت مقتول، تلاش نيروهاي انتظامي براي شناسايي و دستگيري عامل يا عاملان اين جنايت هولناک ادامه يافت.
اخبار حوادث - خراسان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------