دزدان مسلح خانه‌های اهواز دستگیر شدند



اخبار ,اخبار حوادث ,سرقت مسلحانه

 

اخبار حوادث - دزدان مسلح خانه‌های اهواز دستگیر شدند

رییس پلیس آگاهی استان خوزستان از دستگیری اعضای باندی خبر داد که اقدام به سرقت مسلحانه از منازل شهروندان در کلانشهر اهواز می کردند.

سرهنگ خواجوی رییس پلیس آگاهی استان خوزستان در گفتگو با باشگاه خبرنگارن در تشریح این خبر بیان داشت: در پی ارجاع دو فقره پرونده قضایی از کلانتری های 33 و 24 کلانشهر اهواز با موضوع سرقت مسلحانه منزل ، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد : کارآگاهان پلیس در تحقیقات خود متوجه شدند شباهت های زیادی بین دو سرقت به وقوع پیوسته وجود دارد و همچنین سرنخ های جدیدی از یک سارق سابقه دار در این سرقت ها بدست آوردند که با هماهنگی مقام قضایی متهم دستگیر شد .

سرهنگ خواجوی در ادامه اظهار داشت : متهم در بازجویی های فنی کارآگاهان پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به 2 سرقت مسلحانه منزل در شهر اهواز با همدستی 4 نفر دیگر اعتراف کرد.

وی افزود : با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس ، مخفیگاه سارقان شناسایی و با هماهنگی قضایی در چند عملیات جداگانه کلیه متهمان دستگیر که در تحقیقات پلیسی به بزه ارتکابی اعتراف کردند.

رییس پلیس آگاهی استان خوزستان خاطر نشان کرد : متهمان با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگارن

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------