سارق اینترنتی به حساب پدر خود هم رحم نکرد



اخبار ,اخبار حوادث ,سارق اینترنتی

 

اخبار حوادث - سارق اینترنتی به حساب پدر خود هم رحم نکرد

مردي جوان که بصورت اينترنتي اقدام به برداشت از حساب بانکي پدرش کرده بود ، توسط ماموران پليس فتاي مريوان دستگير شد .

سرهنگ پرويزي فرمانده انتظامي شهرستان مريوان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشريح اين خبر گفت : در پي ارجاع يک فقره پرونده از مراجع قضايي در خصوص برداشت غير مجاز از حساب بانکي يکي از شهروندان ، پيگيري موضوع به ماموران پليس فتاي شهرستان محول شد .

سرهنگ پرويزي افزود : بررسي هاي انجام شده توسط ماموران پرونده نشان داد اخيرا طي چند مرحله مبلغ 7 ميليون و 500 هزار ريال به صورت غير مجاز از حساب بانکي شاکي برداشت شده است و اين برداشت ها به صورت اينترنتي و به شکل خريد کارت شارژ تلفن همراه انجام گرفته است ، که در اين راستا با کار تخصصي و فني ماموران هويت فرد برداشت کننده شناسايي شد .

وي ضمن اشاره به دستگيري متهم با هماهنگي مقام قضايي اظهار داشت: متهم که مردي جوان و پسر شاکي پرونده مي باشد ، در تحقيقات انجام شده فاش کرد به صورت پنهاني اطلاعات حساب بانکي پدرش را يادداشت و در فرصت مناسب از طريق اينترنت اقدام به خريد کارت شارژ کرده و کليه شارژها را نيز شخصا مصرف نموده است .

فرمانده انتظامي مريوان خاطر نشان کرد : با ارسال پرونده به مرجع قضايي ، براي متهم به اتهام تحصيل مال از طريق نامشروع قرار قانوني صادر شد .

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------