جزئیات تسویه حساب شبانه قاچاقچیان تهران



اخبار ,اخبار حوادث ,قاچاقچیان حرفه‌ای سوخت

 

اخبار حوادث - جزئیات تسویه حساب شبانه قاچاقچیان تهران

قاچاقچیان حرفه‌ای سوخت که به دلیل اختلافات مالی با یکدیگر درگیر شده بودند، با تلاش پلیس تهران شناسایی و دستگیر شدند.

ساعت 1و 30دقیقه بامداد 9 شهریورماه طی تماس تلفنی تعدای از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ مبنی یک مورد درگیری در خیابان قلعه نو منطقه حسن آباد تهران عامل گشت کلانتری 176حسن اباد به موقعیت اعزام و بنا به تحقیقات صورت گرفته از اهالی محل دریافتند یک پراید سفید با دو نفر سرنشین و به دنبال آنها یک پراید نقره ای، یک خودروی پرشیا، یک دستگاه زانتیا و یک دستگاه نیسان وارد محدوده غیر مجاز شهرک شده که سرنشینان خودروهای پراید نقره ای، زانتیا و نیسان پس از پیاده شدن به سمت سرنشینان پراید سفید با چوب و قمه حمله ور شدند و پس از درگیری وضرب وجرح متواری گشته اند.

طی این درگیری سر نشینان خودروی پراید نقره ای و سفید رنگ که نتوانسته بودند قبل از رسیدن ماموران فرار کنند، به دلیل اخلال در نظم عمومی دستگیر شدند که راننده خودرو پراید که «ناصر» نام داشت به دلیل جراحت از ناحیه گردن و پای راست توسط اورژانس به بیمارستان هفتم تیر منتقل و سایر متهمان دستگیر شده نیز به کلانتری فرستاده شدند.

به دنبال این موضوع، ماموران با گرفتن مشخصات خودروها از اهالی منطقه قلعه نو طرح مهار را به اجرا در آورده و با انجام یک رشته اقدامات اطلاعاتی موفق شدند، خودروی نیسان را که با یک دستگاه خودروی نیسان دیگر در حال اسکورت یک خاور بودند، در اتوبان تهران-قم شناسایی کنند.

سپس ماموران جهت دستگیری متهمان وارد عمل شده و در اولین اقدام خود توانستند دو خودروی نیسان و خاور را متوقف و سرنشیان آن را که شامل 4 نفر می شدند، دستگیر کنند.

از سوی دیگر گروهی دیگر از ماموران به تعقیب خودروی نیسان دیگر که با دیدن ماموران متواری شده بود، رفتند و موفق شدند با شلیک 2 تیر هوایی و 12 تیر به سمت خودروی نیسان، دو چرخ خودرو را پنجر کرده و راننده را دستگیر کنند.

با انتقال تمامی متهمان به کلانتری مشخص شد، تمامی این افراد دستگیر شده اعضای یک باند حرفه ای قاچاق سوخت هستند که به دلیل اختلافات مالی در آدرس قلعه با یکدیگر درگیر شده بودند.

سرهنگ خلیل شهبازی، سرکلانتر نهم پلیس پایتخت با اعلام این خبر، افزود: در این رابطه پرونده ایی در رابطه به اتهام نزاع جمعی و قاچاق سوخت تشکیل و متهمان جهت تحقیقات بیشتر و کشف زوایای پنهان این پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------